Sean Wotherspoon heeft dat idee van mij gehoord natuurlijkAls je geen beslissing kunt nemen over de kleur en je hebt nog wat potjes staan, is onderstaand misschien iets.
De kleur van een Jupiler krat is wel een beetje overheersend.
View attachment 78669
Je durft het gewoon niet te zeggen.Sean Wotherspoon heeft dat idee van mij gehoord natuurlijk
En laat die buiging maar zitten @Tim Ark
Verdrietig ben ik er nog niet door, eerder gefrustreerd
Leg eens uit hoe ik deze sneller maak dan? Of gewoon met het standaard 4takt opvoerkitje?+1
Ben persoonlijk wel fan van die 4kleppers, lekker snel te krijgen als je zou willen
leuk project @bartj !
exact, 80cc nokkenasje bladiebla, makkelijk 90km/uLeg eens uit hoe ik deze sneller maak dan? Of gewoon met het standaard 4takt opvoerkitje?
keurig!Leg eens uit hoe ik deze sneller maak dan? Of gewoon met het standaard 4takt opvoerkitje?
Post automatically merged:
Vanmiddag de knoop wat betreft de kleur doorgehakt. Al komt de kleur op de foto totaal niet over een met het 'echie' Past wel superfresh bij het zadel. Zometeen de binnenkappen ff schuren en een beetje lak erop knallen.
Motorisch verder nog weinig veranderd enkel de kop is op lekken getest en dat deed ie niet dus de revisie van de kop is geslaagd. Hopelijk vandaag of morgen het blok weer verder in elkaar en terug eronder.
Verder nog wat spul besteld om te proberen die koplamp een stuk feller te krijgen. Want dit is voor mn gevoel net een theelichtje ofzo
Op de Teller mischien ....exact, 80cc nokkenasje bladiebla, makkelijk 90km/u
wellicht, joey schaar was het (volgensmij!) gps gelukt.Op de Teller mischien ....
met een Naraku Budget 70 CC 2-takt idd ja ...wellicht, joey schaar was het (volgensmij!) gps gelukt.
gelukkig zei ik dat ook nietniet met t originele blok en setup
wellicht wel, kan zijn dat ik t me verkeerd herrinerDie is met 75 echte wel bereikt.