Banden & Velgen topic #22

411715_392954760737502_104434632922851_1214559_5638726_o.jpg

Is die auto nou zo groot, of dat mannetje nou zo klein? :P

Mijnes mogen ook weg hoor voor een goed bod :#..

Had bijna een setje 15" OEM golf5 lm met nieuwe banden voor 300.. Alles word telkens voor mn neus weggekaapt :p.. Staat ook een setje 17" oem gti velgen met goeie banden voor 500 in de buurt, maja dan kan k net zo goed op die stars blijven rijden denk ik ..

Mja k heb r laatst voor een godsvermogen aan verspijkerd, schroefset en onderhoud enz en dat krijg ik er nu zeker niet meer uit. In aruba rijd veel troep en weinig van dit soort autos.. Daar vragen ze voor een e46 316i uit 99 nog lachend 8000 euro :D..

schijnt dat ze daar goud geld vragen voor auto's, omdat er simpelweg bijna geen aanvoer is.
Heb wel eens nagedacht om daar auto's naartoe te exporteren, maar ze jatten daar echt alles onder je kont vandaan.

De auto van mijn vriendin is daar ook eens gejat, maar 1 voordeel is dat de auto's wel op het eiland blijven en haar auto was dan ook redelijk snel weer was gevonden.

schijnt dat ze daar goud geld vragen voor auto's, omdat er simpelweg bijna geen aanvoer is.
Heb wel eens nagedacht om daar auto's naartoe te exporteren, maar ze jatten daar echt alles onder je kont vandaan.

De auto van mijn vriendin is daar ook eens gejat, maar 1 voordeel is dat de auto's wel op het eiland blijven en haar auto was dan ook redelijk snel weer was gevonden.

Klopt ja.. Golf4 vroegen ze ook redelijk wat knaken voor.. Rijden ook wel wat bora/jetta rond maar sowieso geen mk5's gezien. Hopen dat hij een beetje netjes blijft met die zon zee strand daar :) denk r wel over om mn ramen rondom te blinderen.. Of alleen voorraam niet dan.. Aldie dashboards enz gaan naar de klote door de zon/warmte

Vrijdag m'n velgen naar wheelcare gebracht. Ik had al sinds ik de auto kocht een raar geluid aan de voorkant. Banden vervangen, voorwiellagers vervangen. Homokineten waren goed. Het klonk alsof er constant bij iedere omwenteling iets tegen het asfalt sloeg. Nadat de meetklok uitwees dat er een hoogteslag van dik 2mm in zat werd wel het 1 en ander duidelijk.

Klopt ja.. Golf4 vroegen ze ook redelijk wat knaken voor.. Rijden ook wel wat bora/jetta rond maar sowieso geen mk5's gezien. Hopen dat hij een beetje netjes blijft met die zon zee strand daar :) denk r wel over om mn ramen rondom te blinderen.. Of alleen voorraam niet dan.. Aldie dashboards enz gaan naar de klote door de zon/warmte

Leg je er een lekkere fout dashcover op ;)

Back