Banden & Velgen topic #22

Pff met me Supra ben ik de straat nog niet uit en kan alweer opnieuw beginnen..

Gelukkig dip ik me velgen altijd goed in de wheel-wax dus doekie en borsteltje er overheen en ben weer klaar 8)

En ik heb BBK met Ferodo remblokken. En donkere velgen dus je ziet het minder snel 8)
 
Ik denk zomaar dat iedereen het heeft, ik hoef ook maar 500m te rijden of 2 keer te remmen en ik kan ook weer gaan poetsen.. Van Pim weet ik dat hij precies hetzelfde heeft..
 
iemand inschatting van welke bandenmaat dit is?.. ik ben dr zo slecht in :X


4738399865_f4d4735c0f_z.jpg
 
Why een peugeot? Rij nu in een exprut rond en ben blij als ik me vito krijg.. Je had toch ook een caddy kunnen nemen?

Goed, ik neem de tijd om even op jou in te gaan.
Ik maak uit jouw opmerkingen op, dat je niet een ´hele beste' functie hebt, tenminste die denkwijze heb je niet.

Ik kies voor een partner omdat ik,
1 een partner erg goed vind rijden(staat op een onderstel van een 308)
2 de prijs/kwaliteit verhouding vind ik goed
3 90 procent van mijn werk krijg ik van een peugeot dealer, dan gooi je toch wel erg veel ramen in als je met een caddy aan komt zetten nietwaar?
4 ik vraag om een mening voor velgen, en NIET of ik er goed aan heb gedaan een partner te kopen. ik had gehoopt om iemand die een kennis heeft met een nieuwe type partner met mooie velgen, dan had ik wat vergelijkbaar materiaal gehad.

Natuurlijk moet ik als auto liefhebber toegeven, dat de nieuwe caddy een ontzettend mooie auto is. Alleen hou ik wel van een luxe(veel opties) auto.

Zwart, alles meegespoten, side-bars, groot kleur navi, climat, cruise, esp, automaat(in dit geval), mistlampen etc etc.
Dan hangt hier nog zo'n klaploper op het forum rond, die zei dat een peugeot niks meer waard is na een aantal jaar/km's en een vw wel.
Een caddy aardig aangekleed, kost +-25000. (ik heb wel een offerte liggen, zelfde opties als mijn partner)
Een partner aardig aangekleed(zoals ik hem beschreef kost 18.500)
En daar ging 25 procent vanaf. Iets meer als 4.500 dus.

Dan ga je toch voor een partner?

Een kale caddy vind ik helemaal niks, paar keer een sdi mee gehad, prima, maar niet mijn eerste keus.
Een vito word ik ook niet warm van, was weliswaar een 209cdi maar wat een traag hok.
Ook regelijkmatig een transporter mee gehad, 180pk dsg. Wat een super bus. Maar kostte wel 50+.

Tot slot. Vergeet niet, dat er nog nooit een bedrijf failiet is gegaan zonder schulden.
Koop dus wat je kan betalen, en lease niet alles.
 
:!:!
Goed, ik neem de tijd om even op jou in te gaan.
Ik maak uit jouw opmerkingen op, dat je niet een ´hele beste' functie hebt, tenminste die denkwijze heb je niet.

Ik kies voor een partner omdat ik,
1 een partner erg goed vind rijden(staat op een onderstel van een 308)
2 de prijs/kwaliteit verhouding vind ik goed
3 90 procent van mijn werk krijg ik van een peugeot dealer, dan gooi je toch wel erg veel ramen in als je met een caddy aan komt zetten nietwaar?
4 ik vraag om een mening voor velgen, en NIET of ik er goed aan heb gedaan een partner te kopen. ik had gehoopt om iemand die een kennis heeft met een nieuwe type partner met mooie velgen, dan had ik wat vergelijkbaar materiaal gehad.

Natuurlijk moet ik als auto liefhebber toegeven, dat de nieuwe caddy een ontzettend mooie auto is. Alleen hou ik wel van een luxe(veel opties) auto.

Zwart, alles meegespoten, side-bars, groot kleur navi, climat, cruise, esp, automaat(in dit geval), mistlampen etc etc.
Dan hangt hier nog zo'n klaploper op het forum rond, die zei dat een peugeot niks meer waard is na een aantal jaar/km's en een vw wel.
Een caddy aardig aangekleed, kost +-25000. (ik heb wel een offerte liggen, zelfde opties als mijn partner)
Een partner aardig aangekleed(zoals ik hem beschreef kost 18.500)
En daar ging 25 procent vanaf. Iets meer als 4.500 dus.

Dan ga je toch voor een partner?

Een kale caddy vind ik helemaal niks, paar keer een sdi mee gehad, prima, maar niet mijn eerste keus.
Een vito word ik ook niet warm van, was weliswaar een 209cdi maar wat een traag hok.
Ook regelijkmatig een transporter mee gehad, 180pk dsg. Wat een super bus. Maar kostte wel 50+.

Tot slot. Vergeet niet, dat er nog nooit een bedrijf failiet is gegaan zonder schulden.
Koop dus wat je kan betalen, en lease niet alles.



Meld zich :!

Ik wist niet dat je zo'n korting zou krijgen, daar kan je mooi de afschrijving van betalen :)

De redenen zijn duidelijk,
 
Goed, ik neem de tijd om even op jou in te gaan.
Ik maak uit jouw opmerkingen op, dat je niet een ´hele beste' functie hebt, tenminste die denkwijze heb je niet.

Ik kies voor een partner omdat ik,
1 een partner erg goed vind rijden(staat op een onderstel van een 308)
2 de prijs/kwaliteit verhouding vind ik goed
3 90 procent van mijn werk krijg ik van een peugeot dealer, dan gooi je toch wel erg veel ramen in als je met een caddy aan komt zetten nietwaar?
4 ik vraag om een mening voor velgen, en NIET of ik er goed aan heb gedaan een partner te kopen. ik had gehoopt om iemand die een kennis heeft met een nieuwe type partner met mooie velgen, dan had ik wat vergelijkbaar materiaal gehad.

Natuurlijk moet ik als auto liefhebber toegeven, dat de nieuwe caddy een ontzettend mooie auto is. Alleen hou ik wel van een luxe(veel opties) auto.

Zwart, alles meegespoten, side-bars, groot kleur navi, climat, cruise, esp, automaat(in dit geval), mistlampen etc etc.
Dan hangt hier nog zo'n klaploper op het forum rond, die zei dat een peugeot niks meer waard is na een aantal jaar/km's en een vw wel.
Een caddy aardig aangekleed, kost +-25000. (ik heb wel een offerte liggen, zelfde opties als mijn partner)
Een partner aardig aangekleed(zoals ik hem beschreef kost 18.500)
En daar ging 25 procent vanaf. Iets meer als 4.500 dus.

Dan ga je toch voor een partner?

Een kale caddy vind ik helemaal niks, paar keer een sdi mee gehad, prima, maar niet mijn eerste keus.
Een vito word ik ook niet warm van, was weliswaar een 209cdi maar wat een traag hok.
Ook regelijkmatig een transporter mee gehad, 180pk dsg. Wat een super bus. Maar kostte wel 50+.

Tot slot. Vergeet niet, dat er nog nooit een bedrijf failiet is gegaan zonder schulden.
Koop dus wat je kan betalen, en lease niet alles.

Dan neem ik ook wel even de tijd om te beantwoorden;

Als jij uit opmerkingen kan opmaken dat iemands functie niet al te best is.. Dan vraag ik me af wat voor functie jij heb want dan moet je wel psycholoog zijn.. Maar ik hoef ook mijn functie helemaal niet te verdedigen..
En als jij denkt dat jij mijn denkwijze kent dan heb je zeker nog wat te leren (maakt niet uit hoe oud je bent..)

Maar om op je opmerkingen te reageren;
1. Vind een partner ivm een caddy niet zo denderend rijden, maakt ook veels te veel rijherrie (en dan niet de banden)
2. Prijskwaliteit kan ik me wel in vinden
3. Geen flauw idee dat jij grotendeels voor Peugeot werkt, als ik dat had geweten was de hele vraag er nooit geweest maar dat is niet erg relevant meer.
4. Ik was gewoon benieuwd, dat er nou zo'n heisa van gemaakt wordt.

En die "klaploper" heeft nog steeds gelijk, een caddy blijft ivm een partner gewoon veel meer geld waard. Een full option caddy of partner blijft nog steeds veel verschil in zitten na een aantal jaar. En dat je een korting krijg waar je die afschrijving dan van "betaald" is natuurlijk wel mooi meegenomen. Maar dat kan ik niet opmaken uit een post dat je vraagt om velgen..

Owja, jij twijfelt aan de hoogte van mijn functie terwijl jij zelf in een partner gaan rondrijden? Komop zeg..
 
Back
Top