Banden & Velgen topic #22

Er waren er her een aantal die op Nankang rijden en dat prima acceptabel vonden voor hey geld toch? Welk type is dat? En hoe doen die banden het met geluid?

Heb ik bijde eerste meters al het ideedat ze gecupt zijn of valt dat mee? :p
 
Ik heb met de NS2 gereden en die deden het prima zolang je niet van plan bent te gaan 'racen' en met regen moet je iets voorzichtiger doen.
Qua geluid vond ik het ook reuze meevallen en qua slijtage doen ze het heel goed :# (gaan lang mee)
 
ns2 :W..


regen voldoende grip, als je rustig rijd... met droog ging ik behoorlijk hard de bochten in. nergens last van... top band imo...
 
Mannen,

Heb een nieuwe bedrijfsauto besteld, een Peugeot Partner. Komt in Juni binnen.

Steek = 108
ET = 27

Daar moeten dus mooie zomer wielen onder, zat zelf aan 17 of 18 inch te denken. Moeten mooie strakke wielen zijn. Vind zelf bijvoorbeeld AEZ Valencia mooie wielen, maar denk dat een simpeler wiel en strak zilver mooier en netter staat onder een bedrijfsbus.
Ik zie door de bomen het bos niet meer, wie heeft suggesties?
 
Mannen,

Heb een nieuwe bedrijfsauto besteld, een Peugeot Partner. Komt in Juni binnen.

Steek = 108
ET = 27

Daar moeten dus mooie zomer wielen onder, zat zelf aan 17 of 18 inch te denken. Moeten mooie strakke wielen zijn. Vind zelf bijvoorbeeld AEZ Valencia mooie wielen, maar denk dat een simpeler wiel en strak zilver mooier en netter staat onder een bedrijfsbus.
Ik zie door de bomen het bos niet meer, wie heeft suggesties?

Why een peugeot? Rij nu in een exprut rond en ben blij als ik me vito krijg.. Je had toch ook een caddy kunnen nemen?
 
Denk dat zon expert geen reet kost? en een caddy flink aan de prijs.

Maarja, dat verdien je wel terug in restwaarde, zon peugeut is na een aantal jaar bijna niks meer waard en een caddy vang je nog de hoofdprijs voor.
 
Back
Top