Banden & Velgen topic #21

Status
Not open for further replies.
Net ofdat na 1 ritje heel je velgen verneukt zijn. :p Zeker niet als je ze gewoon afspuit. :)

Tja, rij dan gewoon de hele winter door op je goede velgen. Als je ze goed wil afspuiten, moet je je wielen er al af halen, en er voor zorgen dat er nergens natte plekken achter blijven.
 
Ik zou het niet doen, er is zoveel zout op de weg gestrooid dat eerst flink moet weg regenen :X

Je kan het er op gokken maar pekel vreet snel in op alu velgjes, en dan is het al te laat.
 
Ik zou het niet doen, er is zoveel zout op de weg gestrooid dat eerst flink moet weg regenen :X

Je kan het er op gokken maar pekel vreet snel in op alu velgjes, en dan is het al te laat.

Verkeerd gekeken het is pas de 26ste :+ Dus dan is de pekel als t goed is helemaal weg :W

Neem wel schoonmaak spul mee dus komt wel goed ;)
 
Die had je toch geruild die A4?!

Klopt :) Mijn A4 is verkocht, daarbij is een Saxo vts ingeruild, de Saxo is inmiddels weer verkocht en nu rijd ik met een Golf 3 :p


Maar mijn A4 was van 98 en was een V6, deze van 95 en is een 1.9 TDI en hij is niet van mij :)
 
Denken jullie dat het slim is om aanstaande zondag een rit van bijna 250km (RSP Meet) te rijden op me XXR ? :W

403876_335588926463979_100000386230314_1142858_2058204054_n.jpg


Ben er een beetje (te) voorzichtig mee kwa pekel enzo :p Of kan dat amper kwaad ? :+

Heb je ook een foto van de complete auto ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top