White Muscle GC Only 23 January 2012 #581 Mwa... ik ben niet zo'n fan van die spoiler, maar verder wel een dikke Civic .
I Insane J Well-Known Member 23 January 2012 #583 Ook maar eens opnieuw geregistreerd hier, puur vanwege de general chat met alle waggies en rims :winner:
Ook maar eens opnieuw geregistreerd hier, puur vanwege de general chat met alle waggies en rims :winner:
Jesse. Aircooled 23 January 2012 #585 Jammer dat dat JDM weer zo overdone wordt gedaan. In het begin was het vooral Less is more en goede high performance spullen. Nu wordt het toch weer meer richting domme spoilers en wielen met teveel camber etc.
Jammer dat dat JDM weer zo overdone wordt gedaan. In het begin was het vooral Less is more en goede high performance spullen. Nu wordt het toch weer meer richting domme spoilers en wielen met teveel camber etc.
S.Wokkel www.tussenhaakjes.nl 23 January 2012 #587 Vooral dat veel te veel camber vind ik er belachelijk uitzien...
Rowan Well-Known Member 23 January 2012 #589 Insane J said: Ook maar eens opnieuw geregistreerd hier, puur vanwege de general chat met alle waggies en rims :winner: Click to expand... Wat een baas! :#
Insane J said: Ook maar eens opnieuw geregistreerd hier, puur vanwege de general chat met alle waggies en rims :winner: Click to expand... Wat een baas! :#
I Insane J Well-Known Member 23 January 2012 #590 Rowan said: Wat een baas! :# Click to expand... lol, kzit inmiddels op 25 fora ofzo, maar de laatste tijd ook vaak weer hier... enjah, dan kan wheelie*zip als gebruikersnaam echt niet meer 8P
Rowan said: Wat een baas! :# Click to expand... lol, kzit inmiddels op 25 fora ofzo, maar de laatste tijd ook vaak weer hier... enjah, dan kan wheelie*zip als gebruikersnaam echt niet meer 8P
Martijn. Well-Known Member 23 January 2012 #591 volgens mij is het een nep m3 met opsmuk, achterbumper klopt niks van. Front is wel leuk gedaan idd
Jurjen325 Koning 23 January 2012 #594 aller mer maggies. Maar goed dat ik nieuwere auto's niets vind anders liep dat giga uit de hand Lkkr over e30 jes blijven dromen
aller mer maggies. Maar goed dat ik nieuwere auto's niets vind anders liep dat giga uit de hand Lkkr over e30 jes blijven dromen
Wesley S. DE EMHAER BOY! 24 January 2012 #595 Jesse. said: Jammer dat dat JDM weer zo overdone wordt gedaan. Click to expand... Volgens mij is er weinig JDM aan Is gewoon dik, maarja smaken verschillen hehe :W Anyway :W
Jesse. said: Jammer dat dat JDM weer zo overdone wordt gedaan. Click to expand... Volgens mij is er weinig JDM aan Is gewoon dik, maarja smaken verschillen hehe :W Anyway :W
D.J Pfew, al die draden 24 January 2012 #597 Dirk. said: Facelift M3, zou mooi zijn. Click to expand... Grappig inderdaad... viel mij ook al op Wel beste remmen btw
Dirk. said: Facelift M3, zou mooi zijn. Click to expand... Grappig inderdaad... viel mij ook al op Wel beste remmen btw
S Sandor ****** 24 January 2012 #599 Zo(n gtr is toch een vreemde wagen, ik vind die auto echt met geen enkel stel velgen mooi, alleen met de originele velgen.
Zo(n gtr is toch een vreemde wagen, ik vind die auto echt met geen enkel stel velgen mooi, alleen met de originele velgen.
D.J Pfew, al die draden 24 January 2012 #600 Tommy. said: Wes:W!! Nsx... *droomt weg* Click to expand... Pagina 19/20: waar is de NSX? :x