Banden en Velgen topic #9

Status
Not open for further replies.
Jammer dat het frans is, piept en kraakt en kut schakelt :P
Dat piepen en kraken valt wel mee. Maar Frans en kut schakelen ben ik idd met je eens.

Ps. ik rij nu tijdelijk in een nieuwe 207 rond, maar dat is echt een opgewaardeerde 206. WAT een kut versnellingsbak zeg.
 
ja ik heb de gti uitvoering... maar ik wil beetje naar het donkeren velg aangezien da mooi bij de kleur van auto staat iceblue ofzoiets!

die oz's met die veel spake zij ook leuk alleen zie ze nie in het zwart...
 
Die velgen zijn inderdaad wel echt botergeil, heb nog zo'n setje hier liggen afkomstig van een Le mans viper, helaas past dat alleen niet op me Corsaaaaa:D

Denk btw dat dat gereserveerd gewoon een lokkertje is, zodat mensen gaan denken dat die velgen echt 3700 eu's waard zijn:)
 
Die velgen zijn inderdaad wel echt botergeil, heb nog zo'n setje hier liggen afkomstig van een Le mans viper, helaas past dat alleen niet op me Corsaaaaa:D

Denk btw dat dat gereserveerd gewoon een lokkertje is, zodat mensen gaan denken dat die velgen echt 3700 eu's waard zijn:)



uumh jah daar zit miss wel in8).
''3700 sorry had ik er niet voor over:|
 
Olé .. 1 minuut google en daar is die al :)

IMG_8532.jpg


IMG_8499.jpg


IMG_8540.jpg


Ook leuk :P
IMG_8555.jpg


Tijdelijk is de bora even mat zwart,wilde even kijken hoe dat stond, maar hij komt na een paar weken terug in de orginele kleur.

Even matzwart doen .. moet kunnen toch :rolleyes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top