This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Banden en Velgen topic #9

Status
Not open for further replies.
Tof! maar ook erg prijzig

Nette velgen Arne, had niet verwacht dat er zoiets onder zou komen
Wat was de prijs die je ervoor moest betalen eigenlijk?
 

Foto's graag

Zoek nog smalle 15" hoepels voor de MKI namelijk *D
 
Foto's graag

Zoek nog smalle 15" hoepels voor de MKI namelijk *D

Pepperpots zijn in principe al gereserveerd, de ATS Cups moet ik nog ff terug gaan halen, lagen al bij de coater

Zo snel ik foto's heb stuur ik ze ff naar je op!
 
Als het te groot is moet je passende centreerringen vinden, dat kan nog wel eens duur of lastig zijn. Te klein is makkelijk, dan gewoon uit laten draaien.

Pepperpots zijn verkocht, heb dus alleen nog ATS Cups in de aanbieding. Gaat lekker vlot zo
 
iemand die mij wat kan vertellen over adapters voor mijn 5x112 velgen op mijn golf4 (5x100) ik hoorde dat die rh adapters alleen goed zijn voor rh velgen omdat andere velgen niet centreerbaar zijn met die adapters? iemand opties voor mij?
 
wat noem jij een zacht prijsje? is trouwens met nieuwe voorbanden en 1000km oude achterbanden ( 245 achter, 195 voor)
 
Mja max 500. T zijn niet de meest exclusieve wielen, meer zou ik er iig niet voor geven

en 245 achter, past dat
 
Vroeg me trouwens af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de nangkank ns-1?

Heb wel lol met die ns-2 tjes in de regen maar iets meer grip mag wel.
Van t weekend stond ik bij t stoplicht naast een nieuwe a6, die ging er bij groen vol vandoor, ik kwam in zn 1 amper weg, in zn 2 was t ook drama, dus toen maar gewoon volgas gegeven en burnend die a6 voorbij gereden :+

nangkang in de regen = great fun!
 
Status
Not open for further replies.