This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Banden en Velgen topic #9

Status
Not open for further replies.
http://cgi.ebay.de/Alfa-Romeo-155-S...39:1|66:2|65:12|240:1318&_trksid=p3286.c0.m14

Deze zijn het geworden . Heb er al snel 1 velg onder gehad, en het stond hem al direct heel goed .

Ook al verf op gehaald voor de remklauwen. Ga die ook direct zwart maken, die zijn nu nog blauw.

Ook nog de rest van het pret lijstje besteld.
Turbo druk meter
Orginele voor + achterbumper voor de punto GT
2 witte knipperlichten voor de voorkant.
2 mistlampen voor de voorbumper

+ 2 binnenkuipen voor de wielkast. Heb nu namelijk last van heel veel bende bij mijn deur .

Volgende week spuiter zoeken die me dit allemaal kan spuiten .
 
iemand ervaringen met zelf velgen spuiten? wil mijn velgen matzwart spuiten maar zit erover na te denken om het zelf te doen. Is het goed te doen zelf?
 
Goed schuren, goede primer goede verf kan je het prima zelf doen.

Ook vaak genoeg gedaan en was altijd prima

Doe het alleen met dit weer wel ergens verwarmd, anders is het niet te doen!
 
ga het wel in de woonkamer doen denks, bij mijn studentenhuis, maar hoe zit het met matzwart, kan daar wel een laklaag overheen? krijg je dan niet glanzend?
 


Was jij toen niet degene die er maar niet over uit kon komen wat voor velgen je wilde?
 
Dit zal dan de 4e set velgen zijn. Niet raar toch? Beetje afwisseling .
Plus nieuwe auto = nieuwe velgen! :W

(Toen ik twijfelde heb ik voor de 17" Sterspaak 44 (sevens) gekozen, toen verlaagd en voor de 18" Styling 71 breedte set *unieke set gekozen)
 
Status
Not open for further replies.