Banden en velgen topic #7

Status
Not open for further replies.
Als het mee zit ga ik mijn Borbet A 17" hutten ruilen tegen een set Borbet A 16" 7,5 en 9j :)

Misschien dat ik daar ook wel op ga rijden dan :p

Deze velgen zijn wel mooi oldskool. Passen wel bij de style/klasse van de auto imo.
 
bbs3.jpg


True, vooral bij deze foto vind ik ze super passen :W
 
Die velgen onder de BMW houden, ik vind ze er prima onder staan 8) Die foto die Justin quote krijg je wel een goed idee als je een beetje met je ogen knijpt.. Is sneller dan photoshopppen :p
 
Vandaag mn ATS Cup's weggebracht om te laten coaten in RAL 7016, met zijdeglans blanke lak eroverheen.

Dit keer heb ik ze bij Elektro Coat Nederland gebracht na diverse goede verhalen over dit bedrijf te hebben gelezen in het poedercoat topic hier.

Degene waar ik normaal poedercoat spul bracht in Helmond heeft zn prijzen verhoogd, was eerst 115 euro voor een set velgen, nu 160. Bij ECN is het 200, maar ze zitten wel op een kwartiertje rijden :)

Geloof dat het wel een prima bedrijf is, erg aardige mensen iig.
 
Zo, dat is een aardig prijsverschil! Is dat zo duur joh, coaten?
Moet je ze ook nog voorbehandelen?
 
Meestal stralen ze het zelf ook nog. Heb nog wel een adres dat ook in de buurt is. Daar laat mn pa altijd alles coaten.
 
Zo, dat is een aardig prijsverschil! Is dat zo duur joh, coaten?
Moet je ze ook nog voorbehandelen?

Ja natuurlijk is dat duur, zeker autowielen. Die zijn vaak al gepoederd en moeten dus ontlakt en gestraald worden. Dit is de normale prijs zo'n beetje, 50 euro per wiel. Die gast in Helmond zette er geen blanke lak over, en hier wel. Dus vind het wel best, ga voor 40 euro niet 2 keer naar Helmond op en neer rijden.
 
Last edited:
Wat onzettend klote :X
Bij de ouders van Jules waren de logo's van de velgen ook al gejat en een dopje voor het wiel lager.
Heel zielig eigenlijk dat sommige mensen zoiets stelen :L
 
Wat zeggen jullie hier van ?

BBS Mahle 15" 6+7j et13. Velgen zijn uit hetzelfde tijdperk en correcte maten voor de e21 :)

Ze zijn nu gestraald, binnenkort laat ik ze poedercoaten. Dit lichtgrijs mat achtige vind ik wel erg tof staan. Als er mensen zijn die zin hebben om wat kleuren/banden te photoshoppen dan graag. Komen 195/50 en 205/50 banden op dus geen fietsbandjes :p

X
X
X

Houtblok tuning 8)

Wel platte bandjes erom! Staat echt mooi op een e21 alleen is 14inch misschien net te klein..

Maatje van me heeft 15inch Alpina's met wel vrij platte bandjes en dan staat echt koning!
E21323.jpg
 
Als ze nou dat dopje waar BBS opstaat eraf hadden gejat alle, maar zo hele kap... Vind het maar eens, aangezien er zoveel variante van de BBS RC zijn gemaakt word het een hele klus om die te vinden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top