Banden en velgen topic #7

Status
Not open for further replies.
Ik heb zelf Toyo T1r banden onder m'n golf, maar mij bevallen ze toch echt prima zowel bij droog als nat wegdek.
Altijd goede grip zelfs nu de voorbanden aan vervanging toe zijn, voldoende grip met harde regen.
Ook het bandengeluid is 100x minder dan met de oude hinghung huismerk hokietokie banden!

Misschien heeft het toch iets te maken met een bepaalde wiellast ofzo dat sommige banden op verschillende auto's niet lekker uitpakken?
Het enige nadeel van die toyo's vind ik dat ze redelijk snel slijten.
 
19" BBS Super RS

SuperRS19-2.jpg


SuperRS19-3.jpg


Alleen dit ziet er weer niet uit...

SuperRS19-4.jpg



BBS Prima Donna

http://render1.snapfish.com/render2...KUp7BHSHqqy7XH6gX0QPGG|Rup6aQQ|/of=50,442,442

of=50,442,442
 
vento neusje bestellen voor m'n golf, VOOR het overspuiten denks:rolleyes:
Alleen ik doe alles weer orgineel zwart, hoewel ik dit wit ook errrrug mooi vind staan.
Wielkasten ga ik ook maar gewoon zo maken, echt super vet, en totaal niet moeilijk, en doordat je niet hoeft te lassen, ook veel minder kans op latere roestvorming.
Schmidt velgen staan er ook super onder!

Edit: Zie dat ze ook niet echt duur zijn. Maar je hebt ze 1 delig en 3 delig

eurp_0712_22_z+1984_vw_rabbit+schmidt_modern_line_three_piece_wheels_16_x_10_close_up2.jpg

3 delig... Normaal ben ik er gek op, maar deze toch echt niet!

vw_golf3_1_schmidt_modern_line_bild2_gr5.jpg


Verliefd:love:

foto hierboven lijkt wel een kopie van mijn golf neusje:P alles meegespoten, donker pinkertje, nu de velgen nog-:-
 
Last edited:
Volgende maand bestel ik ze...Ben al zo lang op zoek naar mooie vervangers voor mijn OZ turismo's:P

Dit gaat het echt worden8)
 
Hallo,

Aangezien ik standaard velgen onder mijn golf heb gezet. Bied ik mijn Brock B1 velgen tekoop.

Alle 4 velgen hebben stoeprand schade, en rechts voor en rechts achter hebben 'erge' met een kleine deuk erin.. de velgen moeten dus opnieuw gericht worden denk ik?

Velg maten:
Voor velgen: 8,5Jx17H2 - ET35
Achter velgen: 10Jx17H2 - ET20

Prijs = bieden

Op de fotos had ik er GEEN verlaging meer onder!

2chxb4j.jpg


f5c20g.jpg


fZYWoDT6OWMw==.jpg


Ik woon in Hengelo (overijssel).. (ze kunnen tegen een vergoeding worden opgestuurd maar ga er wel van uit dat dit 25 euro PER VELG is ivm gewicht!)

Groet,
Jorne
 
Als er bij een advertentie voor een band 2 vd 3 foto's waarvan 1 ook nog met zo'n mormel erbij van velgen is vraag ik me af hoe zerieus zo'n zaak dan is :P
 
geen wanli nemen, das echt glijden met nat weer.. vooral met rwd auto lijkt me dat niet erg veilig...

vriend heeft samen met mij 2 jaar terug bandjes gekocht, ik conti's hij roadstone... mijne zijn dus allang op, en die van hem zien er als nieuw uit.. op droog liggen die dingen best goed, nat is er amper mee te rijden.
 
Ik had nu typhoon banden. Goedkoop, maar ik vind het nog vrij aardig rijden. Alleen maken ze op snelweg wel redelijk herrie, maar dat is bij alle goedkope banden zo.
 
Ik heb 2 nieuwe achterbanden nodig op m'n bmw. Kan ik idd beter voor duurdere banden gaan kijken met rdw
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top