Banden en velgen topic #7

Status
Not open for further replies.
Jep :) Prima bandjes.. Maken niet te veel herrie, hebben naar mijn idee voldoende grip (ook in de regen) en ze zijn kruislings te wisselen (dus LV naar RA en RV naar LA) om de kans op cuppen te verkleinen. Dat laat ik dus ook zo nu en dan doen, ook omdat met het camber op de vooras de binnenkanten wat sneller slijten..
 
thnx:) het is namelijk de enige band die ik kan vinden in de maat die ik wil:) 235 35 18, omwisselen zal er niet van komen omdat er voor 2 smallere opkomen :P
 
Jep :) Prima bandjes.. Maken niet te veel herrie, hebben naar mijn idee voldoende grip (ook in de regen) en ze zijn kruislings te wisselen (dus LV naar RA en RV naar LA) om de kans op cuppen te verkleinen. Dat laat ik dus ook zo nu en dan doen, ook omdat met het camber op de vooras de binnenkanten wat sneller slijten..

Laat je dat doen? :X
 
Laat je dat doen? :X

Denk je dat ik er een krik onder krijg dan :+

Als dat ding toch op de brug staat voor een kleine beurt ofzo, waarom niet? 5 minuten werk, en me handen worden niet vies :rolleyes:

Alhoewel dat soms wel leuk is natuurlijk, brommertje vroegah is ook vaak genoeg uit elkaar geweest :P Oja binnenkort wil ik wel eens kijken of ik bij de EGR kan komen om er een paar plaatjes in te zetten. Moet als het goed is softwarematig dichtstaan nu maar na 2ton dieselen zal ie wel vastgero(e)t zitten..
 
tis geen rwd. Ik vond het persoonlijk niet echt lekker rijden met voor 7,5 en achter 8. Zou eerder rondom 8J doen.
 
Die velgen zijn er niet in 8J geloof ik. En ik denk dat 16'' 8J niet helemaal past met een fatsoenlijke verlaging :P

Niet dat ik persé die wielen wil :+
 
dit zijn toch die DZ dingen?

dsc02375be0.jpg
 
Ik geloof dat Arne het er laatst over had dat die dingen echt verschrikkelijk duur zijn.. Maar erg dik zijn ze wel 8)
 
Dat zijn hele gave wielen onder de juiste auto. Denk dat ze erg lekker staan onder jouw polo:~

DZ exclusiv is niet meer te krijgen.....:+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top