This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Banden en velgen topic #7

Status
Not open for further replies.
Die e46 gewoon houden zo dus. Zit al een mooi M-Aerodynamic pakket op, dus wat wil je nog meer. Gewoon mooi netjes. Donkergroen en licht leer is altijd erg chique.

Jammer van die vreemde lip op de RS van die blauwe golf IV. Zie dat wel vaker. Lip gaat eerst de diepte in, maar om weer een hogere offset te krijgen gaat de rand waar de bouten inzitten weer naar buiten toe.

Old school Jetta...







 
Setje 14 inch Ronal velgen gekocht voor 50e

Dit type:



Zijn nu te stralen, vervolgens poedercoaten (zilver) en dan 195/45 Falken FK-452 banden erop.

Zijn voor de Polo btw. Ben die 165/40 16" Nankang dingen wel zat

Wat ga je met die stalen wielen doen dan? Welke kleur waren ze ook al weer?
 
DZ Exclusive zie ik altijd als setje met voor 7,5J en achter 9J. Kun je ook gewoon rondom 7,5J bestellen of wat? Lijkt me wel, maar vroeg 't me gewoon af.
 
Iemand nog belang bij origineel 14" staal van vw 4x100 dus als ik me niet vergis...

Prijs = kratje hertog jan
 
Last edited:
DZ Exclusive zie ik altijd als setje met voor 7,5J en achter 9J. Kun je ook gewoon rondom 7,5J bestellen of wat? Lijkt me wel, maar vroeg 't me gewoon af.

Tuurlijk, velgen zijn gewoon los te bestellen, dus of je nu 3x 9J en 1x 7.5 pakt of 4x 7.5
 
Status
Not open for further replies.