Banden en velgen topic #7

Status
Not open for further replies.
Mensen die nieuwe bandjes nodig hebben.. kreeg net een mail van Autobandenmarkt:

"7 Jaar autobandenmarkt.nl - 7% jubileumkorting op alle banden - tot 16-07-2008! "

Dus..... dacht meld het even.
 
wil BBSjes laten polijsten, en wil dan misschien meteen het hart antraciet laten coaten
maar ik heb eigenlijk geen idee of dat staat?
wat denken jullie?

le%20mans%20001.jpg


26062008251.jpg


misschien iemand die het ken photoshoppen? :P

Edit: al in photoshop topic gevraagd.
 
Last edited:
zijn echt goedkoop daar, ik heb eens vergeleken waar ze ze bij ons voor inkochten en uit eindelijk scheelde het maar een paar euro per band! (wat je bij bij autobandenmarkt.nl meer betaald)!
 
Hoe wil je dat hart laten coaten? Je kunt de rand er niet af halen. Of is daar speciale tape voor oid?

dat is wel mogenlijk jah, daar hebben ze meteriaal voor, maar dat is geen tape dacht ik
vooral omdat de bbs velgen een rechte rand hebben zodat het hard eindigt, dus dat is wel te doen ;)
hoe dacht je dat ze een kermis atractie in al die kleuren coaten? (Meerdere kleuren op 1 vlak) ken toch ook :P
 
wil BBSjes laten polijsten, en wil dan misschien meteen het hart antraciet laten coaten
maar ik heb eigenlijk geen idee of dat staat?
wat denken jullie?

le%20mans%20001.jpg


26062008251.jpg


misschien iemand die het ken photoshoppen? :P

Edit: al in photoshop topic gevraagd.

Is dat nou race gaas in je voorbumper?
 
Tja daarom LAAT Ik dat ook doen door een bedrijf haha :P
daar doen ze dat met van die wazige machines ;)



Het onderhoud is minstens zo kut.


Ik had die gepolijste velgen onder de mr. en dat was rvs.


Haal dus nooit weer gepolijste shit he.. en vooral niet met boutjes!
 
Zijn compomotive's er ook in 4x100 16''? Iemand die het weet? Arne?

Ze zijn er wel hoor. Dubmeister.com heeft vorig jaar een batch laten maken, daar komen die van mij ook vandaan. Maar nu heeft ie alleen nog maar 15" op de site staan. Die van mij kosten 115 pond per stuk.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top