This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Banden en Velgen topic #3

Status
Not open for further replies.
Gisteren 2 bijna nieuwe Pirelli's laten omleggen (7mm), incl nieuwe ventielen en uitlijnen, voor €25,- per wiel.. Kerl staat zelfs KvK-ingeschreven.
 
Ik heb pas 2 banden eraf laten halen, vloeibaar rubber omdat hij lekte, 2 nieuwe ventielen, banden erop, opnieuw balanceren ook voor 25,-

En dat is ook een garagebedrijf :#
 
Gisteren 2 bijna nieuwe Pirelli's laten omleggen (7mm), incl nieuwe ventielen en uitlijnen, voor €25,- per wiel.. Kerl staat zelfs KvK-ingeschreven.

balanceren denk?

Ik heb pas 2 banden eraf laten halen, vloeibaar rubber omdat hij lekte, 2 nieuwe ventielen, banden erop, opnieuw balanceren ook voor 25,-

En dat is ook een garagebedrijf :#

kost bij profile 39,- volgens mij
 
Deze velgjes



+

Dunlop sp9000 195/40/16

onder me Golf

=

vet?

Velgjes zijn in het echt erg gaaf, hele velg is van binnen zwart, en de voorkant is geborsteld alu. Ze kosten me niet veel, en ik kan met deze banden ook goed laag. Gaaf?
 
Mja die wielen vind ik niet echt spannend. Ik wil ook zeker de Duitse stijl opgaan, met die shops die Bjorn eerder poste. Echter zie ik dat aankomend jaar niet gebeuren, ivm vakantie etc

Deze velgjes zullen denk ik goed staan, zeker met de plattere bandjes + lager schroeven.

Maar dit moet het tog zeker ooit gaan worden:~

 
Status
Not open for further replies.