Banden en Velgen topic #17

Status
Not open for further replies.
Wat voor et waarde?

ET35 uit mijn hoofd, eventueel ook met banden te koop.

Liggen splinternieuwe Yokohama Advan a048 195/50/16 semislicks (betere semi's die te krijgen zijn) om op dit moment, wel €600,- extra aangezien ze goed €200,- per stuk waren.
 
Last edited:
35bxi0x.jpg


Even een snelle shop :p best wel een idee imo. (voorvelg en inch klopt niet helemaal maar ok)

vet, zou alleen geen 19 pakken, maar 18 en plat gooien 8)

[IR]http://i52.tinypic.com/vq1aa9.jpg[/IR]
 
Dan gewoon een setje nette OEM 17" ers + verlaging. Dik maar toch beschaafd. En nee dan hoeft hij niet plat op zijn bek. 18 en 19 is eigenlijk gewoon te groot.
 
Fuck de klanten, is toch een nette bak? Mooi clean en dikke wielen staat gewoon chique imo.
 
Dat krijg ik een maatje van me dus echt niet aangepraat.
Die vind iedere wagen met andere velgen, vaak zelfs OEM, al 'Sjohnny'. :+
 
En z'n huismaat (jurriën) rijd op 18" lemans onder een passat station. Toch net wat vetter (lager).

edit:

[ir]http://img824.imageshack.us/img824/2314/achtergrond2.jpg[/ir]
 
18inch is ook niet vervelend inderdaad :p

Nja eerst binnekort even draagarmen nalopen en eventueel preventief vervangen, en dan de rest van mijn boodschappenlijstje :p

Eisenmann einddemper, schroefsetje, bbs le mans :)
 
Zo contact gehad met JDMAutoparts over de CE28n en die zijn net zo duur als die Advan RS.
Dus keus is nog moeilijker.. :p

JDM heeft ook RS tekoop met 30% korting dus even afwachten wat daar uit gaat komen.
Anders gaan we voor de Advans. Blijf het dikke velgen vinden :) en dik onder Supra staan.

4534027740.jpg


:love:
 
Zo contact gehad met JDMAutoparts over de CE28n en die zijn net zo duur als die Advan RS.
Dus keus is nog moeilijker.. :p

JDM heeft ook RS tekoop met 30% korting dus even afwachten wat daar uit gaat komen.
Anders gaan we voor de Advans. Blijf het dikke velgen vinden :) en dik onder Supra staan.

4534027740.jpg


:love:

Misschien een idee om rechtstreeks met de fabrikant te mailen? Je kan het altijd proberen natuurlijk
 
Die leveren 9 van de 10 keer niet aan particulieren. Dat weet ik van Advan niet zeker, van bijv Volk en Works wel.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top