Banden en Velgen topic #16

Status
Not open for further replies.
Jij ging toch RSen halen?

Als je op mij doelt, ja dat klopt! Maar ben nogal een velgen verzamelaar, dus er komen nog wel meerdere setjes hier te liggen :+

Wil over een tijdje ook een setje Work Meister hier hebben liggen...
 
dat zijn geen echte hoor.. kijkend naar de boutjes...

Wat zie je aan de boutjes dan? Die foto's zijn te klein om te kunnen zien of die echt of niet zijn.

Misschien zijn het ook wel reps, maar ze lijken vrij echt. Maar goed, daarvoor is de foto ook te klein om goed te kunnen zien.
 
Wat zie je aan de boutjes dan? Die foto's zijn te klein om te kunnen zien of die echt of niet zijn.

Misschien zijn het ook wel reps, maar ze lijken vrij echt. Maar goed, daarvoor is de foto ook te klein om goed te kunnen zien.

heb ook fakes gehad, en die bouten waren/leken erg veel op deze...
 
Ahh op die fiets! ;) (Y)

Hmm ja nu je het zegt, kan misschien ook gewoon dat er Bbs stickers opzitten maar dat hij daar niet mee mag adverteren zegmaar?
 
Die op de foto zijn ook gewoon nep hoor. Ze hebben ze ook in 17'', zien er ook zo uit. In 17'' lijkt 't me wel wat voor onder m'n mk3 :7
 
Net banden en velgen weg gebracht, zodat ik ze donderdag op kan halen (morgen werken van 08:00 tot 23:00). Dus donderdag volgen de foto's. Die bandjes zijn platttt!
 
Deze zou ik ook wel onder mijn witte auto willen hebben, en dan in dezelfde kleuren.

3522036516_f85c734bc1_b.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top