Auto/motor meeting.

Laatst met 6 bier ook nog een P-tje geblazen, dus geen stress mensen :p
In een tijdsbalk van 20:00 tot 02:00;
-3 flessen bier
-6 bacardi cola's

Wegens noodgeval toch moeten rijden, zowel op het apparaat een P als bij de adem analyse op het bureau (90 mp) goed geblazen.. Dus ik vraag me af hoe goed die apparatuur is..
 
In een tijdsbalk van 20:00 tot 02:00;
-3 flessen bier
-6 bacardi cola's

Wegens noodgeval toch moeten rijden, zowel op het apparaat een P als bij de adem analyse op het bureau (90 mp) goed geblazen.. Dus ik vraag me af hoe goed die apparatuur is..

Zit 6 uur tussen, zijn er dus al 4 consumpties weg. En je mag er 2 hebben. Plus dat je ws. aardig wat kan hebben, dus is op zich logisch toch?
 
FF een poll maken ofzo anders?

ik stem voor veenendaal lekker simpel, en goede locatie , en nee ik kies t niet omdat t zo dichtbij is voor mij (90km rijden oid)
 
In een tijdsbalk van 20:00 tot 02:00;
-3 flessen bier
-6 bacardi cola's

Wegens noodgeval toch moeten rijden, zowel op het apparaat een P als bij de adem analyse op het bureau (90 mp) goed geblazen.. Dus ik vraag me af hoe goed die apparatuur is..

Waarom moest je in HEMELSnaam mee naar't bureau als je een P hebt geblazen? Had je geen P/A geblazen?

edit : ik kom deze keer pas als er zeker meer dan 2 mensen staan :P 't Twiske was ook niet zo druk. hahaha
 
neejo gek, dat was een scootermeeting met 150 man ofzo :P
dan kan je zoiets wel verwachten
met motoren en auto's zullen ze wel iets milder zijn
 
neejo gek, dat was een scootermeeting met 150 man ofzo :P
dan kan je zoiets wel verwachten
met motoren en auto's zullen ze wel iets milder zijn

Yeah right....
Als we naar silverdome gaan, komen jur en ingmar ook vrij zeker.

Die worden elke keer wanneer ze daar zijn weggestuurd :+ (geen grapje nee)
 
Yeah right....
Als we naar silverdome gaan, komen jur en ingmar ook vrij zeker.

Die worden elke keer wanneer ze daar zijn weggestuurd :+ (geen grapje nee)


Zijn dat die stunt dudes? ltijd als ik op vrijdga middag naar mn pa rijdt, kan ik mn ogen niet op de weg houden. Zie ik hun stoppies en wheelies maken :P
 
Waarom moest je in HEMELSnaam mee naar't bureau als je een P hebt geblazen? Had je geen P/A geblazen?
Er stond "PASS" in het display :) Maar ze vertrouwden me niet. Omdat ik dus toen ik de controle zag, de auto snel aan de kant heb gezet. En uitgestapt was. In eerste instantie wisten ze ook niet wie er gereden had. Maar na topoverleg toch maar toegegeven dat ik het was..
Ben gecertificeerd door de RDW :+
Ze waren opzich na die 90mp meting wel relax tegen me. Vertelde me dat ik er volgende keer rekening mee moest houden dat ik minder geluk zou hebben. En dat het afhing van de hoeveelheid slaap, en of je goed gegeten had enzo. Niet dat ik dat al niet wist. Ze zeggen trouwens ook dat kauwgom helpt. Geloof er niet veel van.. Maar propte toch maar 4 kauwgom in m'n mond in dat politiebusje ;)
 
Back
Top