Gijs. VTR Powuhr! 2 March 2008 #61 Smoel doet ie niet meer of de kvs is op.. kan ook neu poging tot goed ontluchten deed vrij veel wonderen, nog wel ff na laten kijken.
Smoel doet ie niet meer of de kvs is op.. kan ook neu poging tot goed ontluchten deed vrij veel wonderen, nog wel ff na laten kijken.
pimS Dajumn! 2 March 2008 #62 Gijs. said: Smoel doet ie niet meer of de kvs is op.. kan ook neu poging tot goed ontluchten deed vrij veel wonderen, nog wel ff na laten kijken. Click to expand... was bij mn golf toch ook zo @ mikey, leuk idee!
Gijs. said: Smoel doet ie niet meer of de kvs is op.. kan ook neu poging tot goed ontluchten deed vrij veel wonderen, nog wel ff na laten kijken. Click to expand... was bij mn golf toch ook zo @ mikey, leuk idee!
Mitsjiel FAC member y0! 2 March 2008 #63 Gijs. said: Hou je een Rallye wel bij dan? Click to expand... Hoeveel kg/pk heeft dat geval van jou dan wel niet?
Gijs. said: Hou je een Rallye wel bij dan? Click to expand... Hoeveel kg/pk heeft dat geval van jou dan wel niet?
Jaspah Nu ook een GC slet.. 3 March 2008 #68 Joshua. said: Achjee, krijg je weer zo'n meeting waarop 90% van de autorijders niet komt. En 150% van de motorrijders die zeiden dat ze kwamen wél komen.. Click to expand... Zo'n gevoel krijg ik dus ook weer ja...
Joshua. said: Achjee, krijg je weer zo'n meeting waarop 90% van de autorijders niet komt. En 150% van de motorrijders die zeiden dat ze kwamen wél komen.. Click to expand... Zo'n gevoel krijg ik dus ook weer ja...
Jelle Well-Known Member 3 March 2008 #69 Maarsseveenseplassen! Lijkt mij prima centraal Redelijk dichtbij de A27...
Robert Superrrjoden! 3 March 2008 #73 Meer bij welke stad het in de buurt is, zit op mn werk en kan geen plaatjes opzoeken hier
Lennox Well-Known Member 3 March 2008 #74 Maarssen is net voor Utrecht. Kom je voorbij als je richting ArenA gaat.
Baasje! voorheen foxrider:P 3 March 2008 #76 Utrecht! ff erboven als ik me niet vergis. Lijkt mij wel een mooi centraal punt
Lennox Well-Known Member 3 March 2008 #77 Gouda - Utrecht en dan via Oog in Al, breukelen die snelweg. Kom je gelijk goed uit. Via Den Haag - Schiphol duurt gewoon langer.
Gouda - Utrecht en dan via Oog in Al, breukelen die snelweg. Kom je gelijk goed uit. Via Den Haag - Schiphol duurt gewoon langer.
MiKeY Live fast...die hard... 3 March 2008 #79 rieju-pim said: was bij mn golf toch ook zo @ mikey, leuk idee! Click to expand... dacht ik idd ook... er is genoeg parkeerplaats, er kan gedrift worden en er kan geraced worden op t circuit... plus er zijn sanitaire voorzieningen en je kan wat eten/drinken scoren...
rieju-pim said: was bij mn golf toch ook zo @ mikey, leuk idee! Click to expand... dacht ik idd ook... er is genoeg parkeerplaats, er kan gedrift worden en er kan geraced worden op t circuit... plus er zijn sanitaire voorzieningen en je kan wat eten/drinken scoren...
Robert Superrrjoden! 3 March 2008 #80 Lennox said: Gouda - Utrecht en dan via Oog in Al, breukelen die snelweg. Kom je gelijk goed uit. Via Den Haag - Schiphol duurt gewoon langer. Click to expand... Nee joh, altijd via denhaag-delft-amsterdam
Lennox said: Gouda - Utrecht en dan via Oog in Al, breukelen die snelweg. Kom je gelijk goed uit. Via Den Haag - Schiphol duurt gewoon langer. Click to expand... Nee joh, altijd via denhaag-delft-amsterdam