This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Auto/motor meeting.

Ben al aan het voorbereiden btw, auto wat lager gedraaid. Staat nu echt perfect. Wel meteen mn voordemper verrot gereden maaaaaja

Ik dacht al, wat is er anders. Maar het ziet er nu idd een stuk beter uit! Trouwens ik ben er ook bij, 206 y0!
 
Motors vanuit Limburg, Brabant, Gelderland? PM me even. Als ik alleen moet rijden ga ik niet..

*edit* Ik zie net dat het vlakbij Hollandsche Rading/Hilversum is. Daar moest ik toch nog zijn. Dus ik kom denk ik wel ff kijken. Wie vd motorrijders kwamen er allemaal?
 
Last edited:
Kan iemand me ff via een googlemapje precies aanwijzen waar het is? Ik kan het wel vinden. Maar je hebt 360 graden rondom de plassen wegen?

Bart, neem je wel ff een watervaste stift mee? Ik wil natuurlijk een handtekening van je op m'n Buell!
 
Ik ben er ook Heb vrij kunnen krijgen van me werk. Het is alleen niet gelukt om de schroefset er voor de meeting onder te krijgen. Dus van de zomer maar nog 1 en dan is die ook gelijk af
 
Als het regent wil ik wel met je mee met de auto alst kan Rowan.


*twijfelt trouwens hard... meeting met zeikregen of motogp... hmm*

gewoon opnemen die motogp :#
maar ja tuurlijk ken je met mij meerijden dat weet je nou toch wel
en als het niet regent gaan we zoiezo op de motor want ik rij te weinig!

oja en dan ben jij de navigator toch?