Auto/motor meeting #356

Dat was echt de mooiste meeting :D Werd zo'n pauperwijf nog link omdat iemand wat riep over de M badge op de afgeragde beemer van dr loverboiii. Zei ze ook nog: jullie kunnen zo'n auto nieteens betalen 8P

Ik kom ook wel ff trouwens als de auto het weer doet...

Trouwens een idee om het hier in purmerend te doen? We hebben met de groep vanaf 1 februari een bedrijfspand. Lekker binnen en droog en er kunnen nog een paar auto's binnen staan ook :)

Trouwens een idee om het hier in purmerend te doen? We hebben met de groep vanaf 1 februari een bedrijfspand. Lekker binnen en droog en er kunnen nog een paar auto's binnen staan ook :)

Lijkt me een prima idee, dat is namelijk niet zo heel ver hiervandaan :D

Dat was echt de mooiste meeting :D Werd zo'n pauperwijf nog link omdat iemand wat riep over de M badge op de afgeragde beemer van dr loverboiii. Zei ze ook nog: jullie kunnen zo'n auto nieteens betalen 8P

HIHIHI en Nick met zn pimp benz :W echt vet (Robbertje the trunk monkey)

over 3 weken sowieso een rijdende auto in het bezit..

kom dan wss in cabriotje, volgende keer word het een ritje in de G40 dan :D

Alweer schade? Of nog steeds van die reiger oid?

Jup, heb de onderdelen ook nog steeds in de garage liggen maar nog geen tijd gehad om er iets mee te (laten) doen :p
Daarnaast ook afgelopen maand al 1400euro in dat ding gestoken dus vind het wel even leuk geweest..

Ga je voor jezelf beginnen?

Als het in Purmerend is kom ik ook wel even een kijkje nemen, ik sta met 5 minuten bij dat pand :P.

Back