pimS Dajumn! 19 November 2008 #42 G3LL said: Tovve sjit ! Ik ben ook van de partij Wanneer? Volgende week zondag ofzo? Click to expand... Dan weer met groep erheen rijden? Misschiend at gijs ook wel mee wil, als zn 106 het tenminste doet :+
G3LL said: Tovve sjit ! Ik ben ook van de partij Wanneer? Volgende week zondag ofzo? Click to expand... Dan weer met groep erheen rijden? Misschiend at gijs ook wel mee wil, als zn 106 het tenminste doet :+
G3LL FAC Member y0! 19 November 2008 #43 Lijkt me goed plan om met een groep erheen te rijden idd Enneh Gijs, tsjah, franse meuk heh
Machiel. MFabrications 19 November 2008 #44 ik ben ook wel in voor een meet, mits centraal gelegen natuurlijk
pimS Dajumn! 19 November 2008 #45 Ik neem mn sleepkabel wel mee:+ mareh locatie mensen? Veenendaal(Mac'd burgerking terrein sucks), de meern, spijkenisse?
Ik neem mn sleepkabel wel mee:+ mareh locatie mensen? Veenendaal(Mac'd burgerking terrein sucks), de meern, spijkenisse?
Gijs. VTR Powuhr! 19 November 2008 #46 rieju-pim said: Dan weer met groep erheen rijden? Misschiend at gijs ook wel mee wil, als zn 106 het tenminste doet :+ Click to expand... G3LL said: Lijkt me goed plan om met een groep erheen te rijden idd Enneh Gijs, tsjah, franse meuk heh Click to expand... doe eens lief jongetjes! Ik ga misschien mee! En Jelle, waarom berijdt jij dan ook franse meuk?
rieju-pim said: Dan weer met groep erheen rijden? Misschiend at gijs ook wel mee wil, als zn 106 het tenminste doet :+ Click to expand... G3LL said: Lijkt me goed plan om met een groep erheen te rijden idd Enneh Gijs, tsjah, franse meuk heh Click to expand... doe eens lief jongetjes! Ik ga misschien mee! En Jelle, waarom berijdt jij dan ook franse meuk?
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 19 November 2008 #47 Klinkt als een leuk idee... Geen leuk indoor auto-evenement waar we heen kunnen?
Jurjen325 Koning 19 November 2008 #48 rieju-pim said: Ik neem mn sleepkabel wel mee:+ mareh locatie mensen? Veenendaal(Mac'd burgerking terrein sucks), de meern, spijkenisse? Click to expand... Ja doe Veenendaal daar klap ik wel heen met Supermoto StuntSnuiver said: Als het in assen is ga ik ook eens een kijke nemen. Is maar 20 km rijden . Neem dan wel aan dat vale op zijn yamaha komt. Ook al is het ver rijden voor hem.... Click to expand... Ik ga dan met een busje en zet hem 5minuten verderop en zeg dat ik DIEhard boeker ben8P Nee jongens gewoon Veenendaal Pas keertje stukje snelweg gepakt maar dat is geen pretje en 120 op't achterwiel is ook net gek zat Last edited: 19 November 2008
rieju-pim said: Ik neem mn sleepkabel wel mee:+ mareh locatie mensen? Veenendaal(Mac'd burgerking terrein sucks), de meern, spijkenisse? Click to expand... Ja doe Veenendaal daar klap ik wel heen met Supermoto StuntSnuiver said: Als het in assen is ga ik ook eens een kijke nemen. Is maar 20 km rijden . Neem dan wel aan dat vale op zijn yamaha komt. Ook al is het ver rijden voor hem.... Click to expand... Ik ga dan met een busje en zet hem 5minuten verderop en zeg dat ik DIEhard boeker ben8P Nee jongens gewoon Veenendaal Pas keertje stukje snelweg gepakt maar dat is geen pretje en 120 op't achterwiel is ook net gek zat
Erik Banned 20 November 2008 #49 Bart Nrg Mc2 said: Klinkt als een leuk idee... Geen leuk indoor auto-evenement waar we heen kunnen? Click to expand... Zuipen kan ook indoor
Bart Nrg Mc2 said: Klinkt als een leuk idee... Geen leuk indoor auto-evenement waar we heen kunnen? Click to expand... Zuipen kan ook indoor
Jelle Well-Known Member 20 November 2008 #50 Bart Nrg Mc2 said: Klinkt als een leuk idee... Geen leuk indoor auto-evenement waar we heen kunnen? Click to expand... Ik wil sowieso naar die beurs in Essen
Bart Nrg Mc2 said: Klinkt als een leuk idee... Geen leuk indoor auto-evenement waar we heen kunnen? Click to expand... Ik wil sowieso naar die beurs in Essen
G3LL FAC Member y0! 21 November 2008 #51 Gijs. said: doe eens lief jongetjes! Ik ga misschien mee! En Jelle, waarom berijdt jij dan ook franse meuk? Click to expand... Mijn Franse meuk blijft het tenminste altijd doen :*
Gijs. said: doe eens lief jongetjes! Ik ga misschien mee! En Jelle, waarom berijdt jij dan ook franse meuk? Click to expand... Mijn Franse meuk blijft het tenminste altijd doen :*
Dirk. Well-Known Member 21 November 2008 #52 Essen lijkt me ook wel leuk om heen te gaan, maar lijkt me niet echt een handige plek om te meeten. Dan zal het zoiezo niet druk worden. In het Noorden zijn wel mooie locatie's! :#
Essen lijkt me ook wel leuk om heen te gaan, maar lijkt me niet echt een handige plek om te meeten. Dan zal het zoiezo niet druk worden. In het Noorden zijn wel mooie locatie's! :#
J Jan_Kaas Well-Known Member 21 November 2008 #53 Ja, parkeerterrein van Macdonalds Hoorn bijvoorbeeld :+
Frank "Because racecar" 21 November 2008 #54 Roel. said: Kom je met die ST:love: Click to expand... Hou op over dat ding zie hem elke dag bij robertjee voor de deur staan alsk naar me wijf ga Ik zeg +1 voor automeeting en daarna karten+ralf+ ik weet een leuke hier in de buurt ! Licht vlakbij maassluis, baan is 1,2 km indoor 8)
Roel. said: Kom je met die ST:love: Click to expand... Hou op over dat ding zie hem elke dag bij robertjee voor de deur staan alsk naar me wijf ga Ik zeg +1 voor automeeting en daarna karten+ralf+ ik weet een leuke hier in de buurt ! Licht vlakbij maassluis, baan is 1,2 km indoor 8)
Gijs. VTR Powuhr! 21 November 2008 #55 G3LL said: Mijn Franse meuk blijft het tenminste altijd doen :* Click to expand... Hoop je :*
Mark. Well-Known Member 22 November 2008 #58 Frank said: Hou op over dat ding zie hem elke dag bij robertjee voor de deur staan alsk naar me wijf ga Ik zeg +1 voor automeeting en daarna karten+ralf+ ik weet een leuke hier in de buurt ! Licht vlakbij maassluis, baan is 1,2 km indoor 8) Click to expand... Van de Ende zeker ? :X Baggerzooi
Frank said: Hou op over dat ding zie hem elke dag bij robertjee voor de deur staan alsk naar me wijf ga Ik zeg +1 voor automeeting en daarna karten+ralf+ ik weet een leuke hier in de buurt ! Licht vlakbij maassluis, baan is 1,2 km indoor 8) Click to expand... Van de Ende zeker ? :X Baggerzooi
pimS Dajumn! 22 November 2008 #59 Ik hoorde dat Gell z'n auto niet wou starten, wie neemt de 2e sleepkabel mee?
Marcel флоп т мг е)) 22 November 2008 #60 S.Wokkel said: Idd dan ben ik ook van de partij. Click to expand... Als jij gaat wil ik met je mee 8P Mits tegen de tijd dat er een datum is mn auto klaar is natuurlijk
S.Wokkel said: Idd dan ben ik ook van de partij. Click to expand... Als jij gaat wil ik met je mee 8P Mits tegen de tijd dat er een datum is mn auto klaar is natuurlijk