Erik Banned 19 November 2008 #21 Dat is echt gay, zo traag, voor dat geld laat ik me liever aftrekken. Als we outdoor gaan karten ben ik er wel bij 8)
Dat is echt gay, zo traag, voor dat geld laat ik me liever aftrekken. Als we outdoor gaan karten ben ik er wel bij 8)
BoydM Squadra Italia 19 November 2008 #22 Weet je wat gay is Een hughe ass mat in je nek Was maar idee
Fox_gek Pilsje erbij? 19 November 2008 #24 Frank said: Ik zeg vorige lokatie ! en anders +1 rondje Ring :~ Click to expand... Maar dan zonder wespen :')
Frank said: Ik zeg vorige lokatie ! en anders +1 rondje Ring :~ Click to expand... Maar dan zonder wespen :')
Fox_gek Pilsje erbij? 19 November 2008 #26 Jep, Spijkernisse. Vlakbij r0berts place. Daar zijn we niet geweest omdat het daar een zooitje was zei hij :|
Jep, Spijkernisse. Vlakbij r0berts place. Daar zijn we niet geweest omdat het daar een zooitje was zei hij :|
Jurjen325 Koning 19 November 2008 #28 Als jullie nou eens in de buurt doen van mij, anders zien jullie me Supermotard nooit IRL Of jullie willen dat niet:+ Hoe heette die plek waar wel vaker meetings waren ? buurt van Hierden (Harderwijk) die kant op?
Als jullie nou eens in de buurt doen van mij, anders zien jullie me Supermotard nooit IRL Of jullie willen dat niet:+ Hoe heette die plek waar wel vaker meetings waren ? buurt van Hierden (Harderwijk) die kant op?
Maykel 600RR 19 November 2008 #29 Jullie mogen allemaal wel hier in de tuin/inrit parkeren. We hebben zelfs een Macdonalds in Assen.
Marcel флоп т мг е)) 19 November 2008 #30 Maykel said: Jullie mogen allemaal wel hier in de tuin/inrit parkeren. We hebben zelfs een Macdonalds in Assen. Click to expand... prima antwoord M !
Maykel said: Jullie mogen allemaal wel hier in de tuin/inrit parkeren. We hebben zelfs een Macdonalds in Assen. Click to expand... prima antwoord M !
StuntSnuiver Slider Invasie! 19 November 2008 #31 Als het in assen is ga ik ook eens een kijke nemen. Is maar 20 km rijden . Neem dan wel aan dat vale op zijn yamaha komt. Ook al is het ver rijden voor hem....
Als het in assen is ga ik ook eens een kijke nemen. Is maar 20 km rijden . Neem dan wel aan dat vale op zijn yamaha komt. Ook al is het ver rijden voor hem....
Roel. Well-Known Member 19 November 2008 #33 Gewoon centraal in NL. De meern ofzo is toch centraal? Dan kan ik op en neer nog met 1 tank doen
Robert Superrrjoden! 19 November 2008 #34 Ik vind overal wel best, mits er op tijd wat DEFINITIEFS afgesproken wordt.
G3LL FAC Member y0! 19 November 2008 #35 Tovve sjit ! Ik ben ook van de partij Wanneer? Volgende week zondag ofzo?
Shane A.k.a. Podolski 19 November 2008 #37 Ben der ook weer bij uiteraard zoals altijd:W Hoor wel hoe of wat..
Robert Superrrjoden! 19 November 2008 #38 Roel. said: Kom je met die ST:love: Click to expand... 1x is genoeg Kom met mn ibizaaaa