Argh BALEN! Evo70 pen10 lc nergens in europa verkrijgbaar?

Nee, ik heb de cilinder zonder zuiger al bij J-P-S besteld (voor 248 euro...... met zuiger kost ie 288 euro ofzo, no way dat een nieuwe evo zuiger 40 euro kost maarja) ...
 
Bij massink hadden ze tijdelijk geen evo 10pen zuigertjes meer, wel had ie Vertex zuigertjes met 1 zuigerveer liggen. Hij zei dat dit zeer goeie zuigers zijn en je hebt er verschillende maten in: A,B,D. Ik heb zo'n vertexje in m'n hand gehad, en 't zag er echt goed uit. Als je nergens meer zo'n evo zuiger kan krijgen zo ik 's over een vertexje denken:)
 
Originally posted by Vo0
Nee, ik heb de cilinder zonder zuiger al bij J-P-S besteld (voor 248 euro...... met zuiger kost ie 288 euro ofzo, no way dat een nieuwe evo zuiger 40 euro kost maarja) ...

Hmm, ik heb me evo cilinder kitje gekocht voor 260 euro @ de Jager
 
Originally posted by Vo0
Nee, ik heb de cilinder zonder zuiger al bij J-P-S besteld (voor 248 euro...... met zuiger kost ie 288 euro ofzo, no way dat een nieuwe evo zuiger 40 euro kost maarja) ...

evo zuiger kost tussen de 70 en 90 euro [hangt ervan af waar je ze koopt]
 
Originally posted by Beta Man
Bij massink hadden ze tijdelijk geen evo 10pen zuigertjes meer, wel had ie Vertex zuigertjes met 1 zuigerveer liggen. Hij zei dat dit zeer goeie zuigers zijn en je hebt er verschillende maten in: A,B,D. Ik heb zo'n vertexje in m'n hand gehad, en 't zag er echt goed uit. Als je nergens meer zo'n evo zuiger kan krijgen zo ik 's over een vertexje denken:)
ik heb er nu 2 daarvan hier liggen. 1 malossizuiger met hebo ingegraveert op kop :? en een oude zuiger van een hebo alu NG. ga binnekort is kijken of het werkt.. beter wel :(
 
ik weet waarom evo niet leverbaar is, komt omdat de gieterijen van Polini zo'n 500.000 ik d8 fiat cilinders moeten gieten en die gaan voor onze evo's :(... misschien staat het hier boven ook ergens al maar had geen tijd om alles te lezen :S
 
en dan nog verkeerd ook, polini heeft geen gieterijen...gilardoni wel. En het is hier idd al heel lang geleden voorbij gekomen.
 
Back
Top