Argh BALEN! Evo70 pen10 lc nergens in europa verkrijgbaar?

Arthur: helemaal mee eens. Die kerel is echt een praatjesmaker klasse 1, en weet totaal niet wat ie verkoopt en hoe het werkt.

Dit is dus ook de plek waar ik me MHR Speed heb gekocht. NOrmaal gepsorken vragen ze een belachelijke prijs (945 gulden stond op de doos) maar toen ik hem dus kocht was het een vrij aannemelijke prijs (200 Euro) en heb ik hem dus gekocht. Die kerel wist gewoon niet wat het was, hij riep dus: "ja ik heb nog wel een uuuh cilinder, een uuuh TEAM volgens mij een uuh TEAMSPEED ja!" Naja dit kan opzich nog, maar de opmerkingen verder waren echt te erg. En het leuke is nog dat er dan van die “stamgasten” zitten (boeren) die denken alles te weten want zij kennen hem! Mja er was 1 aardige gast bij maar verder wederom praatjesmakers.

Die kerel van PU liet me nog een Alu-Wpoorter zien en die liep wel 140! ik: "deze haald dus echt met geen mogelijkheid de 140 :)" hij: “Nou ik dit en ik dat”, toen ff een beetje technisch uit me nek geluld en de 140 werd 120 etc. etc.. Wat een prutser.

Ik vroeg btw nog waarom ze Malossi eruit deden, antwoord: (hij liep richting een Manston ciliner) “ja kijk met Malossi haal je de 170 niet!” ik: nou met dat Hebo cilindertje daaro ook niet hoor. Hij: “jawel..., getest, echt waar, op de testbank” Uiteindelijk nog zoiets gezegd als; “dat verteld Matton jullie ook alleen maar natuurlijk omdat zij de spullen willen verkopen :).” Maja tis echt een baggerzaak. Wel leuk dat ik nog wel via hun een mooi cilindertje heb kunnen krijgen :).
 
Originally posted by Sjoerdyo
Arthur: helemaal mee eens. Die kerel is echt een praatjesmaker klasse 1, en weet totaal niet wat ie verkoopt en hoe het werkt.

Dit is dus ook de plek waar ik me MHR Speed heb gekocht. NOrmaal gepsorken vragen ze een belachelijke prijs (945 gulden stond op de doos) maar toen ik hem dus kocht was het een vrij aannemelijke prijs (200 Euro) en heb ik hem dus gekocht. Die kerel wist gewoon niet wat het was, hij riep dus: "ja ik heb nog wel een uuuh cilinder, een uuuh TEAM volgens mij een uuh TEAMSPEED ja!" Naja dit kan opzich nog, maar de opmerkingen verder waren echt te erg. En het leuke is nog dat er dan van die “stamgasten” zitten (boeren) die denken alles te weten want zij kennen hem! Mja er was 1 aardige gast bij maar verder wederom praatjesmakers.

Die kerel van PU liet me nog een Alu-Wpoorter zien en die liep wel 140! ik: "deze haald dus echt met geen mogelijkheid de 140 :)" hij: “Nou ik dit en ik dat”, toen ff een beetje technisch uit me nek geluld en de 140 werd 120 etc. etc.. Wat een prutser.

Ik vroeg btw nog waarom ze Malossi eruit deden, antwoord: (hij liep richting een Manston ciliner) “ja kijk met Malossi haal je de 170 niet!” ik: nou met dat Hebo cilindertje daaro ook niet hoor. Hij: “jawel..., getest, echt waar, op de testbank” Uiteindelijk nog zoiets gezegd als; “dat verteld Matton jullie ook alleen maar natuurlijk omdat zij de spullen willen verkopen :).” Maja tis echt een baggerzaak. Wel leuk dat ik nog wel via hun een mooi cilindertje heb kunnen krijgen :).

Heb jij die verhalen over zijn 2 evo70 zippies wel eens gehoord!?

:p:W

Ennuh, Sjoerd, nog wat, dat je het ff weet, een multivar zorgt voor een constanter toerenverloop, je top zal er niet op vooruit gaan :p :S
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Heb jij die verhalen over zijn 2 evo70 zippies wel eens gehoord!?

:p:W

Ennuh, Sjoerd, nog wat, dat je het ff weet, een multivar zorgt voor een constanter toerenverloop, je top zal er niet op vooruit gaan :p :S

Nee vertel! :p

En dat van die Multivar is algemeen bekend toch 8P

Hij loopt ook altijd in zon "i-wanna-b-gay-Hebo-pakkie"
 
Originally posted by Vo0
Ivo van is-tuning mailde me net en zei dat deze cilinders nergens in Europa te verkrijgen is.

Die ligt vast wel ergens... Dat ie steeds schaarser wordt is logisch lijkt me, pen 10 suckxs.
 
Originally posted by Sjoerdyo
Ik vroeg btw nog waarom ze Malossi eruit deden, antwoord: (hij liep richting een Manston ciliner) “ja kijk met Malossi haal je de 170 niet!” ik: nou met dat Hebo cilindertje daaro ook niet hoor. Hij: “jawel..., getest, echt waar, op de testbank” Uiteindelijk nog zoiets gezegd als; “dat verteld Matton jullie ook alleen maar natuurlijk omdat zij de spullen willen verkopen :).” Maja tis echt een baggerzaak. Wel leuk dat ik nog wel via hun een mooi cilindertje heb kunnen krijgen :).

ja dat is omdat ze bij matton een keer zo'n ouwe racebeta hebben voorzien van een manston cilinder + knetterlange vertanding. die scooter hebben ze toen gewoon tot 170km/h op de bank door laten lopen.. dat haald ie dus nooit op de weg he :)
 
Originally posted by Vo0
Klopt, zo een staat ook bij PU Naarden. Maar bij ons was het met een Evo70 dat ie 168km/h op de bank haalde dacht ik.

Ja klopt, is die oude van Ben Barten.

En idd die chick met die Beta. Fuck kom er niet zo heel vaak, maar nu je het weer zei. Die was best goed te doen.

Zijn die PU kortingskaarten eigenlijk al eens binnen?
 
Ja ik krijg op alles iets van 5 of 7% korting daaro ;)
Die chick heeft ook met die Gilbert gehad, is een gast die er ook werkt. Chick heet Kim btw :p
 
mail van scootparts:

ja, levertijd is helaas onduidelijk...... gewoon later nog eens proberen aub.

mvg

Marcel

:( :( :( ERGENS in NL moete er tog van die dinge zijn :( :( :(
 
Mail van scootparts:

Hallo,

Uw bestelling blijft in principe staan totdat de zuigers weer leverbaar zijn. Of het moet te lang duren (meer dan twee weken) dan krijgt u bericht) Ik kan ook een andere zuiger sturen. Malossi is hetzelfde bijv.

Mvg

Marcel

----------------------------------------------------------------------------------

Welke zuiger bedoelt hij dan :rolleyes:
 
Back
Top