Aerox-Evo70
No Title
toch schijnt de evo het beter te doen met vierkante uitlaatpoort...
Aerox-Evo70 said:toch schijnt de evo het beter te doen met vierkante uitlaatpoort...
Bart Hoedemaker said:jah idd, de een verstaat onder MAX GETUNED maybe aleen uitlaatpoortje bewerkt, beter zeg je derbij wat eraan gedaan is
dieselmaniac said:dan zou je je oude spruitstuk toch ook gewoon wat verder kunnen uitdremelen?
dieselmaniac said:en is dit niet een beetje een merkwaardige opmerking? anders zou iedereen overgaan op een ''super'' groot spruitstuk
BETA-HGS said:je zal een c21 flens tog wel een beetje kunne uitdraaien?? of heb ik ergens overheen gelezen
ABT said:Onderbouwing misschien ?
Aerox-Evo70 said:idd., turbulentie is er zoiezo al, maar een flens kleiner dan de schacht kan natuurlijk niet goed werken
ik kijk wel als de uitlaat binnen is dan...
gloomyglow said:die 10% is meer een marge die je aan mag houden. Zowel Frits overmars al Blair(meende ik) beschreef dit ooit. een egale overgang is natuurlijk mooier vooral voor de resonerende golf.
Maar maak nooit de uitlaatschagt diameter groter is mijn advies na ervaring en gelezen test resultaten
rs-ruud said:1. al maakt het maar een beetje uit, alle kleine beetjes helpen
2. topicstarters probleem is anders, daar is de flenst juist KLEINER dan de uitlaatpoort
3. waarom denk je dat alleen in de midden van het kanaal veel gassen bevinden?
4. turbulentie zal er misschien best veel zijn, maar dit lijkt me eerder loze turbulentie, en dus loos energie verlies, voelbaar of niet.