Argh BALEN! Evo70 pen10 lc nergens in europa verkrijgbaar?

Nee ik ook niet, koop gewoon Evo met ander zuigertje... Ik heb hier nog wel ergens een pen10 liggen geloof ik, maar het kan izjn dat die zuiger niet helemaal 100% meer was. Maar je kunt die zuigers gewoon overal halen, PU in Barneveld cker weten...
 
Mensen die hem niet hebben liggen kunnen hem niet bestellen.

Dat is wat ik zei met dat ze niet verkrijgbaar zijn.

Dat 1 of andere dealer er nog 1 heeft liggen zal best. Ik ga ze niet allemaal afbellen.

Zaken als emby en scootparts heb ik wel geprobeerd.

Dealers zoals twins wilde wel zuigertje voor me wisselen maar daar werd het allemaal heel erg duur.

Dus...

Als massink ofzo ze niet hebben zou ik voor de hebo gaan.
 
Originally posted by Marco_v_W
de evo pen 10 zuiger is los te verkrijgen....

die kost wel 70 euro. en kan je niet een Airsail zuiger in die evo doen? die kost maar 30 ofzo. Of zijn die niet zo goed:?
 
ik had ook bij gjb een evo pen 10 besteld.
maar laat me scooter nu helemaal opnieuw maken getund en al die dingen bij dila en hun gooien er een pen 12 krukas in een een 12 zuiger dus.
maar als het dan goed is heb ik die pen 10 zuiger dan nog over als ik me scooter terug krijg dan zou je hem wel van mij mogen kopen :D
 
helemaal mee eens, die dingen hebben zo'n brakke afwerking:| de oude zuiger van die airsal cilinder is helemaal gaar.... je kan gewoon de zuigerveer aan de kant van de uitlaatpoort een aardig stuk op een neer bewegen :D
 
Originally posted by Miamimarc
die kost wel 70 euro. en kan je niet een Airsail zuiger in die evo doen? die kost maar 30 ofzo. Of zijn die niet zo goed:?

Die dingen zijn gerecyclede cola blikjes, maar niet doen.
 
Hmm ik heb vandaag nog iemand aan de tel gehad van dat kart onderdelen zaak hier (World Karting Vacirca A in Oss).
Die zijn blijkbaar Polini importeur :?
en die kon ze gewoon nog leveren...

Hij bood em zelfs nog goedkoper aan dan @ scootparts, scheelde zeker 2 euro :p
 
Originally posted by Sjoerdyo
Nee ik ook niet, koop gewoon Evo met ander zuigertje... Ik heb hier nog wel ergens een pen10 liggen geloof ik, maar het kan izjn dat die zuiger niet helemaal 100% meer was. Maar je kunt die zuigers gewoon overal halen, PU in Barneveld cker weten...

Het spijt me als ik off topic ga, maar die sjaak achter de balie snapt er werkelijk geen aars van...

Zegt ie dat ie een evo 5 vario heeft liggen, is het een speedcontrol, kan zo nog wel ff doorgaan...

Ik bedoel dus, kijk uit dat ze je daar niet het verkeerde mee geven!

grtz Arthur
 
Back
Top