Argh BALEN! Evo70 pen10 lc nergens in europa verkrijgbaar?

Vo0

Well-Known Member
Ivo van is-tuning mailde me net en zei dat deze cilinders nergens in Europa te verkrijgen is. Nu geloof ik hem wel maar toch vraag ik me af of er mensen zijn die hem ergens bij een dealer toevallig hebben zien liggen, of nog een 2e handse oid hebben...
Ik baal hier echt van, zolang gewacht, blijkt ie er niet meer te zijn :( :( :(
Als je hem ergens hebt zien liggen, please laat tel/email van de dealer hier achter, dan bel ik die meteen. I want it so bad :'(
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb hier wel eens van dat spul zien liggen bij de dealer. Misschien kan Miles of Ties even kijken.

Je wilt perse Evo begrijp ik?
 
Eigenlijk wel ja... Heb een pen10 as, speed en manston vallen dus al af...

Maar een hebo alu ng, valt die tot boven een getunede evo te tunen..?
 
Mmm ik vind het een beetje vaag. Volgens mij isie er wel hoor.
Ik had namelijk een MHR 70 LC met een evo 10-pens zuiger.
Later had ik een evo 70 LC met de 12-pens zuiger.
Dus er is gewoon een evo 70 met 10-pens zuiger;) voor mina LC
Ik snap het eigenlijk niet zo goed:?
 
Tja het zijn niet mijn woorden, maar die van Ivo. Ik heb het wel vaker gehoord, dat die cilinder moeilijk verkrijgbaar is |(
 
Ja heb ik ook een tijdje geleden gehoord, evo kits waren lange tijd slecht leverbaar. Maar check anders ff scootparts, daar moet het op staan.
 
pen 10 zuigertje is wel te regelen toch? koop je gewoon een 12 kit, en verkoop je die zuiger. er is altijd wel iemand die zo'n ding wil met een beetje korting.
 
Originally posted by Rolf
pen 10 zuigertje is wel te regelen toch? koop je gewoon een 12 kit, en verkoop je die zuiger. er is altijd wel iemand die zo'n ding wil met een beetje korting.

Idd koop gewoon een mhr/evo of wat dan ook 10 pens zuiger en smijt die er in .. zal vast wel een geschikte zuiger zijn :)
 
Ik laat die evo70 dan ook nog tunen bij IS-tuning, voor degene die het nog niet wisten. Dus ik wil ff dat het goed loopt.. :rolleyes:
 
ik had laatst gjb gemailed toen ze die nieuwe evo70 in de aanbieding hadden en vroeg ik ook of ze pen 10 uitvoering hadden, en het antwoord was ja want ze wisselde gewoon de pen 12 zuiger om voor een pen10 exemplaar zonder extra kosten. Doen ze hier bij massink ook, mhr 70 ook gewoon met bijv. evo 70 pen 10 zuiger.
 
Ik heb in m'n mhr 70cc gewoon een evo 10pen zuigertje. Ik wou eerst een evo 10 pen kit halen, maar die hadden ze ff nie meer op voorraad, dus heb ik toen maar een mhr gehaald. Maar zover ik weet hebben ze nog gewoon evo 10 pen kits. Dit alles is bij Massink in Toldijk (Gelderland).
 
Originally posted by Beta Man
Ik heb in m'n mhr 70cc gewoon een evo 10pen zuigertje. Ik wou eerst een evo 10 pen kit halen, maar die hadden ze ff nie meer op voorraad, dus heb ik toen maar een mhr gehaald. Maar zover ik weet hebben ze nog gewoon evo 10 pen kits. Dit alles is bij Massink in Toldijk (Gelderland).
Aha BETERS :D :D :D

Maat van me zei net ook al tegen me dat ik Massink morgen moet bellen om te vragen of zij nog een pen10 setje hadden.. :D

Morgen zekers bellen dus! :)
 
Toevallig, ik ga morgen ff naar Massink om een nieuwe Evo 10 pen zuiger te halen. Zou wel balen zijn als ze idd nie meer te verkrijgen waren, maar das dus b*llshit.
 
Back
Top