This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

aquariumliefhebbers hier???

je weet dat sommige van die garnalen een 100 euri kunnen kosten ... (per stuk )

heb wel eens mooie dames gezien achter de kassa bij heems

nope geen brug niks, 't is volgens mij 6mm glas

éven hierop terugkomend;

IK heb dus een 100x40x40 met ook 6mm glas.
De voor en achterruit buigen dus bij half al best door.

Jij hebt dat niet?

zoals hierboven dus.
Ook geen plastik lijst boven op? geen lichtkap? niets?

ik heb wel een lichtkap, maar als ik die eraf haal voor snoeiwerk of wat dan ook, buigen de ruiten niet door...

plastic lijsten heb ik wel, maar die zitten alleen onderaan (rondom)

nope, verder echt geen plaatjes of wat dan ook... er zit wel een achterwand in van BTN maar dat maakt verder ook weinig uit denks.

Mja, dan zou je voorruit wel moeten buigen.

Nagoed, ik kan nu echt mijn aquarium laten wiebelen.
Ik laat 2 metalen klemmetjes maken. Voor de rest ben ik me aan het orienteren op een hangfilter. Moet degelijk en strak zijn.

De Eheim Liberty is afzichtelijk; ik denk dat ik voor een Hydor Bravo ga.

Ben ook aan het kijken voor een groot stuk kienhout wat van nature een soort voet moet hebben ipv een echte tak en hij moet zeker uitsteken (+40cm dus).

Zien er allemaal uit als paludaria (bakken voor gifkikkers bijvoorbeeld). Niet dat dat lelijk is, want ik heb zelf zo'n bak en vind het juist vet .

Volgens mij zijn het ook allemaal echte showbakken. Ingericht en weekje draaien en dan weer 'uit elkaar'. Men zet ook vraagtekens bij de vissen die erin zitten. Garnalen ed zal het weinig uitmaken maar vissen hebben bijv wel sterk beschutting nodig. Die dingen zijn rondom doorzichtig (geen achterwand) dus ze hebben geen hoekje niets. Zo is er nog wel wat meer kritiek op deze inrichtingen.

het veg.loze zullen de vissen ws niet ook vinden.
Maar vissen eruit en dan wat garnalen, javamos op het hout en :W