Wat verdient een pizzabezorger? Wie is het hier?

4 jaar pizzabezorger geweest bij NYP
maar de fooien waren 3-4 jaar terug toch wel heeeel wat beter als op et laatst dat ik dr werkte
11.45 voor een new york of boston fishy dan moet je gewoon toegeven dat je fooien er niet beter op worden

maar pizzaria's zoals domino's en nyp enzo zijn bijna altijd gezellig
 
Wel grappig topic dit. Ik ben nu 2 jaar koerier geweest bij de bezorgbeer, zullen velen van jullie wel niet kennen. iig die rijden met "beren" helmen op met van die oortjes eraan :+. Verdiende echt goed op een gegeven moment, als ik 4-5 dagen in de week werkte had ik zo 400-500 euro salaris p/maand, en daar kwam dan nog ong 200 euro fooi bovenop p/maand. Maar dat was wel toen ik inmiddels 19 was en iets van 5.20 p/uur verdiende. Werk er nu nog steeds, alleen in de keuken of met de auto bezorgen. Op de scooter heb ik wel gezien na 2 koude winters :X Sowieso voel ik me daar iets te oud voor. Enigste reden dat ik er nu nog werk is omdat t gewoon altijd gezellig is.
 
Ik ben 1.5jaar pizza bezorger geweest, echt een leuke tijd gehad.
Wel krijg ik minimum loon €3,65.
Je mocht gewoon stoned zijn onder werktijd ( de baas was zelf ook altijd stoned ) :D

Het enigste nadeel vond ik werken in de regen, daar word ik echt helemaal gek van :p

Haha wat een toko was dat:D stelleteje bajes klanten (bilo!)
Ook een tijd gewerkt, voordeel waren toch wel de goedkope pizza's en relaxte werktijden.
Bezorg nu nog steeds maar dan voor een bistro, pizzabrommertje ingeruild voor een gare caddy met verwarming en de enigste zenders die die goed ontvangt zijn piraatjes.
 
Nou je moet soms echt eruit om baggage in te laden, deuren open te doen voor de mensen, dus 100% droog ben je dan ook niet hoor :p, maar over het algemeen klopt die beschrijving wel ja :#
Tja, dat hoort erbij he. En deuren open doen hoeft niet altijd. Soms die ik hem gewoon van binnenuit open. Ligt eraan, bij jonge mensen ga ik niet helemaal uitstappen en naar de deur lopen. Voordat ik bij de deur ben, zitten hun er al in:#+pippi+
Maar het voordeel is wel dat je gewoon dvd kunt kijken tijdens je werk. Als je stil staat en staat te w88 kijk je gewoon lekker dvd. Zou zelf geen pizzarijden, ben ik nu te oud voor, maar op de weg zitten is wel fucking chill :W
 
Van 5 tot 9 pizza's bezorgd met de automobiel in de sneeuw:D 22 bestellingen gedaan, met gemiddeld toch wel 3 euro fooi door de sneeuw:D
 
Heb vroeger ook 4 jaar bij de pizzaboer gewerkt, toen nog al capones. Was een mooie tijd, verdiende goed en lekker rondscheuren op een brommer wat wil je nog meer. Vooral de zomerdagen waren erg relaxt, winter nogal minder maarja. Ook nog een jaar in een smart pizza's bezorgd dat was ook erg lachen.
 
Back
Top