Wat verdient een pizzabezorger? Wie is het hier?

Heb zelf ook 3 jaar bij dominos gewerkt, ik begon als pizzabezorger en ik verdiende toender tijd 3,50 per uur daarna werd het 4 euro..
Toen kreeg ik de onderhoud van de scooters erbij dat betaalde toen me 6 euro per uur plus 20 euro bonus week als er elke zondag 5 rijdende scooters waren :D


Moest meteen aan deze denken :D

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=q295S-kVN5E"]YouTube - Dominos bezorger danny[/ame]
 
Toen kreeg ik de onderhoud van de scooters erbij dat betaalde toen me 6 euro per uur plus 20 euro bonus week als er elke zondag 5 rijdende scooters waren :D

5 scooters op zondag :D:D. Welk filiaal was dat?

Bij Spijkenisse hadden we er 12 op zondag. Zullen er nu onderhand alweer 13/14 zijn geworden.
 
Heb het 4 jaar terug ook een tijdje gedaan, soms was de fooi wel leuk maar om nou te zeggen dat het aardig verdient.... Nee. :p Vond het op het begin gewoon wel leuk om te toeren op zo'n hok, maar na 3 weken is het net alsof je op een fiets stapt. :+

Slechte bezorger dus :p

25-30 euro fooi op een avond was geen uitzondering hoor.

Zoetermeer was wel 1 van de betere (zo niet zelfs de beste) domino's filialen van Nederland in de tijd dat ik er werkte, het was er altijd super druk en dus altijd veel te rijden.

2 Vrienden van mij werken er nu nog... 1 is 23 en krijgt nu net geen 10 euro loon, en wat ie aan fooien erbij krijgt zal ongeveer de helft nog extra zijn gemiddeld. Das toch relaxed bijverdienen naast je opleiding dacht ik zo.
 
5 scooters op zondag :D:D. Welk filiaal was dat?

Bij Spijkenisse hadden we er 12 op zondag. Zullen er nu onderhand alweer 13/14 zijn geworden.

Etten-leur, niet zo heel groot :p

Maar 5 scooters rijdend van de 11 scooters he! Die dingen waren allemaal zo gaar :X was echt niet meer normaal :p
 
Mja, ik werk ook nog af en toe bij de pizzaria. Toch zeker wel 9/10 euro per uur op ma/di/wo/donderdag, vr/za/zondag haal je toch al gauw de 13/15 euro per uur. Waarvan wel 4,5 euro loon is.

Meeste wat ik verdiend heb op 1 avond was toch wel de avond dat iedereen op wintersport gaat, ging over de 90 euro in 4,5 uur tijd. Normaal van 5 tot 9 uur, maar door die drukte tot half 10 door bezorgt.

Vaak zijn er ook adressen die erg vaak bestellen, waarvan je weet dat je goeie fooi krijgt. Iedereen wilt die bon dus rijden, zo is er ook een dronken idioot hier, die besteld bijna elke zaterdag 2x. Bestaande uit een fles wijn + iets te eten:p Wat meestal op 12/13/14 euro neerkomt en dan geeft die altijd 20 euro:)
 
Als je ziet hoe ze ook rijden. Ziekkelijk. Hier in Drachten ook. 1 mongool altijd met zijn helm half op het hoofd, en die word nooooit aangehouden 8P. Raggen over die drempels, rechts inhalen, overal volgas. Typische de gemiddelde scooter rijden zoals de "ouderen" zeggen.
 
Ik heb idd ook een keer gehad dat de voorvork elke keer raar deed als ik over een drempel heen ging. Toen ik dus de brommer op z'n standaard zetten raakten allebei de wielen de grond. Bleek dus de voorvork alleen nog maar vast te zitten met de kabel van de kilometerteller 8P.

Of vol gas naar een (rood) stoplicht rijden om dan de enige werkende remkabel te breken :X.

Maar al met al een hele leuke tijd gehad. Ik kom er nog steeds voor cinnastix en een lul praatje.
 
Ik werk nu 2 jaar bij Dominos Apeldoorn :+ Mja, verdien 4,30 per uur ongeveer. Fooi altijd rond 8-15 euro (Dan werk ik van 4 tot 8 ).
Momenteel werk ik alleen op de zaterdag omdat toch lange tijd wel gaat vervelen hehe.
 
Werk ook bij een pizzeria!

Verdien 15 euro met 4 uurtjes werken plus de fooi! meestal verdien ok op een avond ongeveer 25 euro soms meer soms minder!:p
 
Kreeg 1,50 pér adres. Doordeweeks ongeveer 15 ritjes in 3 uur. Weekend vaak wel 20/25. Plus fooi; Gemidded 1,00 per adres.

Met feestdagen 2,00 per ritje.
 
Slechte bezorger dus :p

25-30 euro fooi op een avond was geen uitzondering hoor.

Ja, of werkgever. :+ Was ook geen domino's ofzo, maar een habbi babbi pizza restaurantje. was altijd alleen (werktte ook alleen doordeweekse dagen) en soms had ik maar 1 of 2 bestellingen. 8P Nou, dan is de lol er snel af. ;)

Verdien nu stukken beter iig. :) Het is ook maar net wat je gewend bent. En ik zou het voor geen goud meer willen doen. :+
 
Ik ben 1.5jaar pizza bezorger geweest, echt een leuke tijd gehad.
Wel krijg ik minimum loon €3,65.
Je mocht gewoon stoned zijn onder werktijd ( de baas was zelf ook altijd stoned ) :D

Het enigste nadeel vond ik werken in de regen, daar word ik echt helemaal gek van :p
 
Back
Top