aquariumliefhebbers hier???

Oh zo haha. Betta is nog niet zo heel moeilijk vandaar. Als je de andere benaming van de rode minor's opzoekt word het al anders, Hyphessobrycon callistus :P

wat foto's

Foto-RI37QZ7J.jpg

Foto-D3VU86JV.jpg

Foto-SYCYSGFD.jpg

Foto-JBSDHSDN.jpg

Foto-NK4R7IJA.jpg

Foto-ZM38RSRX.jpg

foto's van zeeaquarium volgen nog

in een bak van 120 bij 50 bij 60 geloof ik. nu kan het nog makelijk. maar als ze veel groter worden verhuizen ze naar een bak van 200 bij 100. nu kan het nog makelijk,

komt omdat ik het druk heb. en op een gegeven moment is het niet bij te houde. en mijn meeste tijd gaat naar mijn zeeaquarium aangezien deze beneden in de huiskamer staat in het zicht. en deze aquariums zien toch niemand alleen ik en mijn vriendin. en dan heb je cichliden die er nogal een zooitje van maken:X

Ach beter een aantal aquaria thuis dan eentje bij je ouders :rolleyes:
omdat 'iemand' het afzichtelijk vind.

Ik twijfel om er toch nog een stukje hout in te doen...het uitsteken geeft wel echt een extra dimensie

Nou...

vollop moeilijk natuurlijk om in een winkel een stuk hout te kiezen..
kan enkel het soort en de maat zeker weten...of het past mja..gewoon even kijken.
Vond zelf dat het iig een langwerpig stuk moest zijn.

te Donkere foto ja...:p Nog erg weinig licht daar sorry.
Morgen even een nieuwe.

Eerste stuk liep dus van rechts met 2 punten naar links.
Deze loopt van links naar rechts door het opp. van het water..

Moet alleen kijken hoe ik hem daar hou. Aan het glas vastplakken kan ws niet omdat het te zwaar is voor silicone. Inzagen zodat hij over de rand kan hangen ws ook niet omdat hij veels te hoog komt. Ws een beugel met pen die je in het hout steekt laten maken....

Morgen ws pompje + verwarming.

Het is een flink stuk... +/- 50 lang.
Maar zou dat wel kunnen proberen zonder iets te slopen..
ja kan altijd nog een beugel maken.

Maar dan wil ik et andere stuk ook lijmen...van het weekend dus ff alles er weer uit :)

iemand ervaring met hangende aquaria? zo een smalle aan de muur die lijkt op een levend schilderij.
wat zijn goede? wat kost het ongeveer en waar moet je rekening mee houden?

thx

Foto-QDHCJAEV.jpg

zow kreeft overleden alles eruit en weer opnieuw starten.
nu wordt het een garnalen bak.
morge plantjes erin en dan helemaal vullen en dan kan ik de ramne goed cleanen en dan paar weekjes wachten.

Back