aquariumliefhebbers hier???

scherp grind. De bodem is natuurlijk gedrag.

Zo`n binnenfilter is handig ja, maar wel afzichtelijk.
Zo`n groene slangen gedoe Eheim ook btw. (of je moet blanke slangen gebruiken)

Amano stijl dus? Best vet :)

idd

3319445533_db404f36fd.jpg

iets nieuws voor mijn 100x40x40 gekocht :W

schip%20met%20losse%20zeilen.jpg

ehmmm nee dus.
Wel iets waar ik niet aan gedacht heb bij het creeren van een open aquarium van een stnd aquarium. Ik heb van een 100x40x40 de deksel eraf gehaald...alleen maar glas dus. Alleen was mis ik nu? juist van die schotten ed. Dus nu gaat mijn aquarium vreselijk bol staan wanneer ik hem volledig vul.

Dus of ik moet er glasplaten in lijmen over de lengte en/of breedte. Of ik maak metalen 'klemmen' die de voor en achterglasplaat vasthouden.

hmmmzz daar denk je dus niet aan he. :(

Een groot open aquarium moet gemaakt worden van dikker glas dan stnd. En dat gaat kosten.

Als ik een nieuw aquarium koop zit er dus of niets in waardoor ik het alsnog zelf moet verzinnen of er zit een hoop aangelijmd wat ik niet wil.

ik heb een aquaruim (volglas) van die maten, en die gaat echt niet bol staan... een volglas bak, van die formaat (jij zou trouwens zelf minder diep/hoog kunnen gaan) kost je maar 4 a 5 tientjes.

maar wat wil je er allemaal nogmeer in hebben dan?

Nou, die van mij staat gewoon bol hoor als ik hem half vul.

Jij hebt geen gelijmde glasplaatjes ? of een lichtkap met een 'brug' ?

:O En dat is gewoon goed spul met stevig glas en mooie lamp inclusief aankleding? Van mij hoeft er niet eens een vis in. Het valt ook mooi te plaatsen als design element.

:O En dat is gewoon goed spul met stevig glas en mooie lamp inclusief aankleding? Van mij hoeft er niet eens een vis in. Het valt ook mooi te plaatsen als design element.

jah dan heb je gewoon mooi spul, in dit soort bakken word meestal garnalen geplaats, heb je amper omkijken naar.. 1x in de week beetje voer erin.

wat ook leuk is Cambarellus Patzcuarensis Orange, oranje dwerg kreeft...

index1.jpg

jah dan heb je gewoon mooi spul, in dit soort bakken word meestal garnalen geplaats, heb je amper omkijken naar.. 1x in de week beetje voer erin.

wat ook leuk is Cambarellus Patzcuarensis Orange, oranje dwerg kreeft...

index1.jpg

Ik zie dat die bakken inclusief kunststof kappen worden geleverd. na even snel klikken zie ik ook dat ze mooie verduisterde volglas bakken hebben, zodat de randen van het glas netjes donker zijn. Helaas nog niet in kubus formaat tegen gekomen (30x30x30, 40x40x40 oid). Dat zou imho het mooiste zijn, of waarbij de hoogte net even wat groter is.

Back