aquariumliefhebbers hier???

ik heb hier ook 4 piranhas.. die wegmoeten aangezien de bak te klein wordt... dus als iemand intresse heeft? ze gaan alleen weg als ze ee beter onderkomen krijgen dus een bak groter als een juwel 80..!!

Hoezo dat dan weksel? Piranha's zijn echt wel sterke dieren. Die kunnen zeker wat lijden.

Maar wat gaf je ze te eten tommy? Hoe oud waren ze? En hoe groot was de bak? Wat voor een filter? etc.

GEwoon mooie plaatjes:

image001.jpg

ja, het water gaat over de rand.

a144_art.jpg

Takashi Amano (ADA)

a144_jelly.jpg

beetje klein, alhoewel de kwallen dat niet door hebben ws.

Flatscreen_aquarium%2010.jpg

Ooit ;'(

2332334677_4c5c4b3fee_o.jpg

los van het Apple logo een heel strak aquarium.

river21.jpg

aquarium_001.jpg

:D

Last edited:
haha, doe mij maar een mooi biotoopje met discussen en verder maar 1 schooltje zalmpjes.

Minimale verlichting, 2 spotjes oid, prachtig mooi :)

Amano is ook wel mooi, maar de rest dat je post vind ik wel beetje te onnatuurlijk en nep ogen.

zoologie_discus2.jpg

:love:

Last edited by a moderator:
heel leuke bakken. ik heb ook weer twee baken opnieuw ingericht. ook zijn piranhas verkocht werden te groot. ook heb ik nu 30tal jonge maanvisjes zitten! eigen kweek echt mooi gezicht geweest helaas is er een ouder overleden:(

kan je kwallen ook echt in een aqua houden? lijkt me wel gaaf...

afgelopen week me aquarium schoongemaakt, aangeplant.. en dag erna lag op 5 vissen na alles te drijven...

erg raar, want waterwaardes waren perfect en ik had tot nu toe geen uitval gehad..

ik ben er nog steeds niet achter, waarom er 20 vissen dood zijn gegaan.. waaronder 2 dure L nummers..

Back