nope waaiergarnaal ben ik net achter gekomen..
ik wil in een bakje van 40 bij 30 bij 20 hoog ongeveer een garnalen bakje maken iemand tips?
verschillende bloedlijnen... kweekt/voorplant beter... anders blijf je maar inteelt hebben, met mogelijkheid dat er na een tijdje garnalen kleurloos/zwak of iets anders krijgen/worden..
red crystals kruizen met bijen, dat weet je he??
kleur gaat eruit, en verkopen gaat moeilijk...
ik zoek een ander aqarium voor mij schilpadjes liefst eigen ontwerp weet iemand een goeie aqarium bouwer voor een beetje "leuke" prijs
en heeft ook iemand ervaring met 1 van deze pompen en kan iemand mij de verschille vertelle behalve de thermostaat het gaat om de Eheim 2080 Professionel III en de Eheim 2180 Professionel III
www.aquariumshop.nl
Heb ik zelf mijn bak ook gehaald, echt super prijzen en perfecte afwerking + service.
Verschil tussen de 2 pompen is er niet behalve de thermostaat, ik stond destijds voor dezelfde keuze als jij, ik heb toen gekozen voor de versie zonder verwarming. Dit omdat ik als mijn pomp kapot gaat, ook meteen me verwarming weg kan gooien. En als er iets met de pomp gebeurt dat dan niet meteen én me pomp én me thermostaat niet meer werkt. Daarom heb ik gewoon een losse verwarming gekocht. Was nog voordeliger ook nog
Grtz
Nee alleen die neon visjespassen totaal niet in 1 zelfde aquarium...