aprilia sr-tcr project

Heb je het eindelijk binnen :D

Nou ben benieuwd, wat jullie er van gaan maken..

Ben zelf aan het wachten op me nieuwe TCR drijfstang + stuur kit

Want welke krukas (slag/drijfstang) hebben jullie gekocht?

hebben de kit compleet gekocht. dus 85mm drijfstang en 45mm slag.gewoon van tcr.

leek me goedgenoeg en je zit toch met die 45mm ipv 44mm wat wel meerdere krukassen hebben. anders hadden we alsnog niet voor die kiesler dingen gegaan hoor :P

zullen begin volgend jaar bank klaar zijn dus kijken wat het word.en heb nog een roost bigbore pijp liggen om te testen, en nog wat spullen voor testen.zoals de tmx mikuni tegenover een 34mm koso ;) want dat is een vraag die al een tijd jeukt, welke beter presteerd :P

want welke krukas heb jij dan?omdat je op een drijfstang etc zit tewachten?

Word de cilinder gelijk compleet aangepast of alleen afgewerkt?

Neem aan dat je ook wel benieuwd ben naar wat het spul standaard leverd en wat je wint met aanpassen van de cilinder.

Ziet er wel allemaal netjes uit. doe zo voort.

Mooi spul hoor! Kan volgens mij best wat weggefreest worden van de poorten..

poorten groter maken is niet altijd het besten he :P

maar kan wel redelijk wat aan gedaan worden, maar niet zo veel als bijvoorbeeld een bigbore (maarja die is ook bager fabrieksaf)

Erg jammer dat je hem niet eerst standaard uit de doos test!

Verder leuk project :).

Wat is eigenlijk de reden dat je hem standaard niet even op de bank gooit ?

omdat we alles tegelijk bij dennis heben afgegooid

en er word een opmaat uitlaat gemaakt dus die zou dan weer waardenloos zijn na het tunen ;)

Snap echt niet, dat je eerst niet kijkt wat het ding doet vanuit de doos, je kunt dan toch gewoon testen met bewezen goede uitlaten zoals de BB uitlaat en JS 80/90 pijpen. Dan heb je een veel betere basis van daaruit te gaan aanpassen, mits dat nodig is en eventueel een uitlaat opmaat gaan maken, maar een "opmaat" uitlaat wil alles behalve garantie geven voor een goed vermogen.

Gemiste kans naar mijn mening:)

geen discussie wij doen het zo , is onze keuze dus

en we gaan ook egt nog even 3 uitlaaten er bij kopen om te testen noouuuu nee sorry

het gaat er geloof ik meer om dat de mensen hier willen zien wat de cilinder uit de doos doet ;)

wij zijn alleen benieuwd wat hij doet na het tunen

Snap echt niet, dat je eerst niet kijkt wat het ding doet vanuit de doos, je kunt dan toch gewoon testen met bewezen goede uitlaten zoals de BB uitlaat en JS 80/90 pijpen. Dan heb je een veel betere basis van daaruit te gaan aanpassen, mits dat nodig is en eventueel een uitlaat opmaat gaan maken, maar een "opmaat" uitlaat wil alles behalve garantie geven voor een goed vermogen.

Gemiste kans naar mijn mening:)

snap je punt wel hoor, maar we zijn nog (arme) studenten dus hebben niet echt een mega budget.ben al blij dat we het zo kunnen opbouwen.hebben wel een roost bb uitlaat om te proberen, maar er kan niet mega veel aan de cilinder worden gedaan. verder heb ik niet de mensen om me heen die ff hun JS 80 of 90 willen lenen aangezien ik de Sbo mensen niet ken aangezien ik op het moment elke zaterdag en zondag werk en dus geen sbo mogelijk heb(nog niet teminste).

bij een bb bijvoorbeeld wel weer aangezien die dingen uit de doos niet helemaal kloppen, zal jij vast en zeker ook weten.de tcr is al behoorlijk ver vanuit de doos ;) je zal het wel zien al zijn de foto's er al is hij af ;)

Het is een vrij land;) Maar ik had de volgorde iets anders aangehouden. Orginele TCR uitlaat schijnt vrij goed te zijn, alleen is wel vrij prijzig. Succes iedergeval!

Je had dan toch gewoon een post kunnen plaatsen met erin of mensen hun uitlaat te leen willen geven? Is al vaker gedaan :). En een beetje goede tuner heeft zelf ook genoeg test pijpjes liggen dus dan zal Dennis van DDL dat ook wel hebben ;).

Ik denk dat je een goede kans zou hebben als je het gevraagd had aangezien er zat mensen zijn die benieuwd zijn naar het vermogen van deze cilinder uit de doos :).

ik ben erg benieuwt wat de cilinder gaat doen. tot dus ver vind ik TCR altijd heel mooi qua uiterlijk maar vermogen zijn altijd uit gebleven (eigen ervaring) hoop dat deze nieuwe serie zijn uiterlijk ook werkelijk eer aan doet door een mooi vermogen te geven! succes ermee heren.

bedankt voor de reacties (:

Je had dan toch gewoon een post kunnen plaatsen met erin of mensen hun uitlaat te leen willen geven? Is al vaker gedaan :). En een beetje goede tuner heeft zelf ook genoeg test pijpjes liggen dus dan zal Dennis van DDL dat ook wel hebben ;).

Ik denk dat je een goede kans zou hebben als je het gevraagd had aangezien er zat mensen zijn die benieuwd zijn naar het vermogen van deze cilinder uit de doos :).

dennis heeft wel uitlaaten, maar eigenlijk alleen pia ;)

maarja wij doen het gewoon zo, zie het als een gemiste kans

bij deze een foto van de uitlaat.is nog niet geheel af zoals je ziet(onderandre de demperklem).

foto van de flens komt nog.

foto0456.jpg

Uhm als ik het zo zie is het denk ik een DDL pijpje! (Correct me if i'm wrong) ziet er goed uit datwel (als ie van dennis is netjes gelast van hem :) )

Back