Apple Talk

Status
Not open for further replies.
Heb je misschien wat concrete voorbeelden?

Ben wel benieuwd namelijk.

Ik heb twee keer een nieuwe HDD kunnen kopen, en ik ben toen een paar weken mijn laptop kwijt geweest (nu weet ik niet of je APP een vervanger krijgt). Daarnaast is 1 keer mijn RAM module van 1GB kapot gegaan, en dit allemaal buiten de garantie. Heeft genoeg gekost dus ;)

Hmm oke, dat zijn idd nare dingen.

Ik heb gelukkig niks van dit al meegemaakt, en hoop het ook nog lang te mijden!

Erik.. Feli, voor vragen kom maar op! :W

2019411422_ece212faf5_o.jpg

Pimped

Last edited:
Ik zal nog wel een paar keer misschien in jullie ogen n00bvragen stellen maarja. Is het normaal dat die niet zomaar een USB stick opent?

En met welk programma downloaden jullie muziek?

:*Erik.

die usb stick zie je gewoon in je finder, en ook op je bureaublad. ik gebruik limewire voor losse nrs en igrabnews voor albums en films etc

Ja bij mij gisteren dus niet. Maar dit komt misschien omdat het een 'beveiligde' USB stick was waar een programma bij hoort.

Maar ik begin het al steeds meer door te krijgen. Alleen heb nog niet echt tijd gehad om de programma's een beetje te ontdekken.

Ik heb wel een vraag over Iweb;
Ik moet een portofolio maken. Maar vanuit school is hier een standaard sjabloon voor, die te bewerken is met MS Frontpage. Ik heb me er nog niet echt in verdiept, maar MSN Frontpage is volgens mij best een kutprogramma.

Nu moet ik voor december een werkend portofolio hebben. Maar ik wou hem eigenlijk meteen in Iweb maken. Maar ik moet hem inleveren op cd zodat zij hem door kunnen kijken (computers met XP dus) zijn er ook mogelijkheden om de gemaakte website met Iweb zo op een cd te zetten dat die gewoon te bekijken is met XP?

Zou wel rlxd zijn, anders moet ik er eerst een gaan maken in Frontpage en later nog een in Iweb.

Thnx :*.

Ohja, als je je 'website' af heb in Iweb is die dan overal up te loaden? Heb je daar niet speciaal een mac.account voor nodig?

Enige wat ik hier eigenlijk over kan zeggen is dat ik weet dat je elke willekeurige map in principe kan branden. Als die iweb files dus compatible zijn met frontpage zou je gewoon je gemaakte files kunnen branden en ben je klaar. Over de iweb-frontpage compatibiliteit weten de anderen wellicht wel wat.

ik had vannacht blijkbaar mn macbook op een winegum gezet, precies bij het gedeelte wat altijd warm wordt (linksboven dus :P) echt heel vies vanochtend, plakzooi etc.

Enige wat ik hier eigenlijk over kan zeggen is dat ik weet dat je elke willekeurige map in principe kan branden. Als die iweb files dus compatible zijn met frontpage zou je gewoon je gemaakte files kunnen branden en ben je klaar. Over de iweb-frontpage compatibiliteit weten de anderen wellicht wel wat.

Oke :).

En inderdaad als iemand hier nog het een en ander over weet te vertellen, hoor ik dat graag. Thnx:*

De zijkanten bij je touchpad worden wel snel vies, ik zie geloof ik nou al wat vage vlekken erop zitten, iemand nog een tip om dit schoon te krijgen/ te houden?

Niet eten achter je laptop ;)
Probeer het een met een vochtig doekje weg te poetsen. Je moet het gewoon regelmatig bijhouden denk ik.

Ik heb iClean wat je kan kopen in Apple stores, ik kan het redelijk goed schoonhouden. Ik denk niet dat je echt kan tegenhouden, tenzij je elke keer voor gebruik je handen goed cleaned :P

Status
Not open for further replies.
Back