Ik zit al geruime tijd te twijfelen om een laptop aan te schaffen. Nu ben ik vanmiddag naar MediaMarkt geweest, en een hele tijd wezen 'spelen' met de Macbook 13". Wat een fijn apparaat! Vooral het formaat staat me aan, en het gebruikersgemak van Apple.
Ik gebruik vooral veel Word e.d. maar dit is natuurlijk gewoon erbij te bestellen (Microsoft Office for Mac Student and Teacher Edition). Scheelt trouwens veel geld t.o.v. de Office 2004/2008 versie die er te krijgen is, ik weet niet wat er 'minder' is aan de Student edition, maar ik typ er verslagen mee etc. meer niet.
Ik zou graag wat meningen horen, verstandig om te kopen? Ik ben geen expert op dit gebied. Dus ik vraag me af is het plug&play, Office erop, en Erik kan aan de slag?
Ik bewerk voor de rest wel is wat foto's/ muziek. Maar eigenlijk niks speciaals. Muziek downloaden/ beetje Msn, beetje op internet enz.
Wil sowieso 13", vind het gewoon handig, ga niet met een grotere sjouwen. Maar als jullie me afraden om een Macbook te kopen zou ik wel is wat alternatieven horen (13"). Kwa prijs maakt het volgens mij allemaal niet zoveel uit.
Klopt het trouwens dat je studentenkorting kan krijgen op een Macbook, en dan ook nog de btw. eraf kan trekken? Zoiets hoorde ik laatst... Weet niet of het zo is.
Thnx:*