Erik.
Running
Ik heb nu 8 maanden een macbook 13" en het bevalt me prima!
Tot nu toe eigenlijk helemaal geen gezeik mee gehad. Het is idd plug en play je zet hem aan het wijst zich eigenlijk allemaal vanzelf.
Wat studentenkorting betreft, als je hem op internet besteld (www.apple.com) krijg je geloof ik een 3% korting op de aanschafprijs, btw moet je wel gewoon betalen.
Ik weet zeker dat mijn volgende laptopje weer een macbook wordt, ik heb een intel processor en heb dus de mogelijkheid om windows erop te draaien alhoewel ik dit niet momenteel niet gebruik.
Ennuh, word, powerpoint en excel for mac heb ik wel voor je
Als je nog wat vragen hebt of wat foto's oid wil zien moet je het hier maar even laten weten
ooi!
Hey,
Thnx voor de reply. Klinkt positief in ieder geval! En als ik geen Mac Office aan hoef te schaffen scheelt dit ook weer veel geld .
Gebruik je zelf wel word enz.? Ik heb het ook gebruikt op de Macbook bij de Mediamarkt, en het werkt gewoon precies hetzelfde dus dat moet geen probleem zijn. Zijn er problemen waar ik eventueel tegenaan zou kunnen lopen?
En ik gebruik hem dus niet voor extreme videobewerking e.d. dus ik neem aan dat de 2.0 GHz meer dan voldoende is?
Btw. hoelang doe je ongeveer met een batterij?