Apple Talk

Status
Not open for further replies.
Waarom Adium als MSN? Ik vind het gaar dat je alleen met Mercury als MSN kan cammen
Ik ben verder wel tevreden over de MSN Messenger voor Mac hoor :)

Ik heb adium even gebruikt, maar vond msn for mac toch wel wat makkelijk, maar dat zijn natuurlijk ook eigen voorkeuren.. :)

Ik heb mezelf een iPhone gekocht, en hij bevalt me tot nu toe net niet meer want ik zet met itunes de fabrieksinstelling terug een paar seconde geleden dus ik kan hem nu weer gaan unlocken, hoop dat het zelf lukt

Vorige week weekie ziek thuis geweest, aardig tijdje bezig geweest met itunes volproppen met muziek, albums gedownload, en muziek van cd's overgezet in itunes

muziek stond er altijd gewoon op, vandaag open ik m weer , hele itunes leeg :S

Muziek staat nog wel gewoon op de computer, althans gedownloade muziek

Alle overgezette muziek moet toch ook nog ergens op de comp staan?

Ja, probeer anders eens een zoek opdracht te doen op een nummer wat je hebt overgezet. Misschien heb je het alleen geopend in iTunes en niet in je bibliotheek geimporteerd?

Nee, muziek heeft zeker weten wel in de bibliotheek gestaan...:)

Heb itunes ook gewoon een paar dagen gebruikt met al die muziek erop...

Maar soms wordt de boel hier schoon gemaakt en als de computer dan nog aan staat zijn er miss wat toetsen ingedrukt..

Zit er niet ergens een functie in itunes dat ie automatisch mp3 bestanden gaat zoeken op de comp. oid?

Ik had eens een vraag over iTunes @ Windows, heb sindskort een nieuwe iPod Nano, deze overgekocht van een jongen, een keer laten herstellen bij de Apple shop, dus hier thuis op de pc geklikt en toen bij iTunes de melding gekregen dat deze een Macintosh indeling heeft en dus hersteld moet worden naar Windows, dus dit gewoon netjes gedaan, maar nu begint die dan met herstellen en dat balkje blijft echt eindeloos lopen zonder dat je echt merkt dat er iets aan het gebeuren is.

Neem aan dat dat normaal niet zo lang duurt...

Zitten hier nog MacBook gebruikers?
Zo ja; hebben jullie nog negatieve dingen aan dat ding ondervonden :)?

Ik al geruime tijd, erg prettig in gebruik. Wennen is de apple software(mits je die nog niet gebruikt), het relatief kleine scherm maar dat vind ik zelf een pluspunt. Verder nog geen problemen mee gehad at all, ik koop er hierna zeker weer 1.

Me gf thuis heeft een paar van die apple dingen thuis.

vind het allemaal maar vervelend, ik kan er niet aan wennen. Doe mij maar gewoon windows ofzo.

ik kan met die apple ook niet op de HRO site komen, best vervelend.

Al vind ik dat windows parralels wel weer relaxt:).

zo vanmiddag maar eens een iPod touch 16GB gekocht:

[IR]http://img90.imageshack.us/img90/3046/20102007422fl0.jpg[/IR]

heerlijk dingetje, alles lekker snel ed
en natuurlijk WiFi maar nu komt het, ik kan hier thuis niet op ons netwerk
hij vraagt een wacht woord, maar op de een of andere manier wil hij niet inloggen :S :S ?

voor de router heb ik 4 keys maar het maakt niet uit welke in invoer want hij wil niet aanmelden ? iemand die hier iets van weet ?

naja ik heb hem eindelijk zover dat ie in het netwerk kan, alleen zodra je online wil via safari meld ie weer dat hij geen server kan vinden.... ?

edit:

het werkt :P

[ir]http://img150.imageshack.us/img150/9782/21102007424dj6.jpg[/ir]

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back