Apple Talk

Status
Not open for further replies.
Hier anders wel, werkt allemaal prima..
Kan me muziek, albums bedienen op`t stuur en gewoon via de radio.

Even een vraag voor de MacBook gebruikers onder ons.
Ik ben namelijk van plan om er misschien een aan te schaffen.
Vandaag een beetje rondgeneust en het ziet er toch wel erg strak uit in het echt.

Maar, dat 13.3 inch beeldscherm, gaat dat niet irriteren na verloop van tijd?
Erg groot is het namelijk niet. (hoewel he 15.4 inch beeldscherm van de Pro nou ook weer niet zo heel veel groter is :P )

Vandaag een beetje rondgeneust en het ziet er toch wel erg strak uit in het echt.

Erg groot is het namelijk niet. (hoewel he 15.4 inch beeldscherm van de Pro nou ook weer niet zo heel veel groter is :P )

een laptop moet draagbaar blijven de macbook met 13inch is superdraagbaar! Het irriteert zeker niet. Het scherm is zo helder dat het niet uitmaak!

Oke dank voor de reactie.

Ik heb nog een vraag.
Ik weet niet wanneer OS Leopard uitkomt, maar is het verstandiger om hierop te wachten met de aanschaf van een Macbook omdat je anders alweer achterloopt, of stelt Leopard nu ook weer niet zo veel extra`s voor?

Last edited:
Leopard gaat uitkomen in oktober.. het wachten waard? Ik weet het niet! Maar ik DENK dat er dan ook updates van de macbooks komen! dus daar kun je ook op wachten! maar waarom wachten! Altijd is er niets nieuws en beters na 4 maanden! dat is het computerwereldje!

Heb nu zelf ongeveer 4 maanden een macbook 13 inch, en vind het scherm helemaal niet storend. Heb bewust een kleine genomen, is lekker compact mee te nemen, batterij gaat lang mee etc.

Misschien nog een tip voor je, bij de apple winkel, lijnbaan rotterdam zijn de macbooks nu in prijs verlaagd, die van 1099 is nu 949 etc. Weet niet of het landelijk is, maar anders is het misschien wat voor je om ff naar rdam te gaan :W

Thx voor de info allen.
Ik wil wel een Macbook gaan kopen maar niet direct, maar binnen een paar maanden wil ik er wel een hebben.

Kreeg van een collega ook de site mailamac, schijnt ook niet zo heel duur te zijn.

Ik wil dan wel meteen voor de 2,16 ghz versie gaan.
Vraag me alleen af of de 1024 MB Ram die erin zit over 1 of 2 bankjes verdeeld is, anders zou ik er dus 1K bij kunnen laten prikken ipv 2x 1k of 1x 2k...

En mailamac is zo goedkoop omdat hun hun prijzen exclusief BTW vermelden.

Mailamac is net zo duur/goedkoop als ieder ander.

Na 5 maanden macbook 13" nog steeds tevreden hoor. Hij wordt alleen wel snel vies, en is aardig krasgevoelig. De buitenkant zit vol met krasjes bij mij, en dat terwijl ik toch echt hem netjes in een laptoptas vervoer.

Als je student bent is het een aanrader om op de Apple site naar Onderwijs door te klikken en daar in de shop wat te bestellen. Krijg je 5% studentenkorting :)

Ik heb nog geen haast met de aanschaf van eem Macbook, maar hoop eigenlijk dat ze binnen een aantal maanden met 200 euro in prijs dalen..
Zal wel te optimistisch zijn.

Betreft hier de witte 2,16gHz versie.

Is het trouwens mogelijk om in de macbook een andere geluidskaart te krijgen?
Een met een dubbele output, voor het gebruik van (DJ) audio programmma`s, bijvoorbeeld Ableton Live?

Neen! enkel HD's en geheugen kunnen vervangen worden.. Maar gebruik eens google, heb je sneller antwoord dan hier te wachten tot iemand antwoord! Het zijn allemaal standaard vragen.

Ik heb mijn ipod nano nog maar een paar maand en nu is er al een oordopje kapot. Linker kraakt namelijk. Kan ik hier gewoon mee terug naar dixons, waar ik 'm heb gekocht? En krijg ik dan zo nieuwe oordopjes?

BvD

Ik heb nog geen haast met de aanschaf van eem Macbook, maar hoop eigenlijk dat ze binnen een aantal maanden met 200 euro in prijs dalen..
Zal wel te optimistisch zijn.

Betreft hier de witte 2,16gHz versie.

Een mac in prijs dalen? nooit! :)

Ik heb mijn ipod nano nog maar een paar maand en nu is er al een oordopje kapot. Linker kraakt namelijk. Kan ik hier gewoon mee terug naar dixons, waar ik 'm heb gekocht? En krijg ik dan zo nieuwe oordopjes?

BvD

Ja je kan er mee terug alleen ik moest 10 euro betalen bij een Apple centre omdat hun de oordopjes op moeten sturen en ik kreeg gelijk nieuwe mee.

Ik weet niet hoe de dixons dit doet.

Status
Not open for further replies.
Back