LoX Well-Known Member 12 March 2007 #481 Hallo, vraagje, Ik heb 'n ipod nano 2gb maar heb een scheithekel aan die snoeren van oordopjes. Nu de vraag: Bestaat er ook zoiets als kleine oordopjes met bluetooth? zoiets als dit: Last edited: 12 March 2007
Hallo, vraagje, Ik heb 'n ipod nano 2gb maar heb een scheithekel aan die snoeren van oordopjes. Nu de vraag: Bestaat er ook zoiets als kleine oordopjes met bluetooth? zoiets als dit:
Xander Registered Abuser 12 March 2007 #482 Er zijn zelfs al stereo headsets met bluetooth. In de tijd dat zoiets zocht was het nog niet beschikbaar en ben ik voor een set e4c van shure gegaan, maar dat staat hier los van.
Er zijn zelfs al stereo headsets met bluetooth. In de tijd dat zoiets zocht was het nog niet beschikbaar en ben ik voor een set e4c van shure gegaan, maar dat staat hier los van.
LoX Well-Known Member 12 March 2007 #483 Jij bedoelt zoiets maar dat is mij te groot. Zou iemand een link kunnen geven, als die kleine ook bestaan?
Jij bedoelt zoiets maar dat is mij te groot. Zou iemand een link kunnen geven, als die kleine ook bestaan?
Joost@aerox 3BR Tuner 12 March 2007 #484 daar moeten dan toch ook weer batterijen inzitten, word dat niet wat groot?
LoX Well-Known Member 13 March 2007 #487 Nee klopt..|( maar hij mag dan ook wel iets groter maar niet zo groot als een complete headset Iemand een idee?
Nee klopt..|( maar hij mag dan ook wel iets groter maar niet zo groot als een complete headset Iemand een idee?
Hans Officieel volwassen? 13 March 2007 #488 http://www.kadoshop.nu/shop/MP3/MP3 en IPod accesoires/Draadloze hoofdtelefoon voor Ipod Nano Misschien is dit iets? Scheelt ook weer ruimte in je broekzak
http://www.kadoshop.nu/shop/MP3/MP3 en IPod accesoires/Draadloze hoofdtelefoon voor Ipod Nano Misschien is dit iets? Scheelt ook weer ruimte in je broekzak
LoX Well-Known Member 13 March 2007 #489 Haha ja daag..Ik ga niet met zo'n groot ding op me hoofd rondlope, krijg ik nog nekklachten Wel 1 gevonden maar kan nergens vinden hoe duur hij is of waar te koop:S Gennum NX6000 Last edited: 13 March 2007
Haha ja daag..Ik ga niet met zo'n groot ding op me hoofd rondlope, krijg ik nog nekklachten Wel 1 gevonden maar kan nergens vinden hoe duur hij is of waar te koop:S Gennum NX6000
Hans Officieel volwassen? 13 March 2007 #490 Als je als een DJ 'in de mix' rond gaat lopen wel ja Dingen wegen niks man
Hans Officieel volwassen? 13 March 2007 #492 Ik kan nergens uit de review opmaken dat deze koptelefoon geschikt is voor een iPod?
Ruben De Generaal 13 March 2007 #493 LoX said: Ik heb nu wel een type gevonden, zie vorige post Click to expand... Hmm, bij telefoons word vaak de accuduur stukken minder als je bluetooth aan hebt heb ik gehoord...
LoX said: Ik heb nu wel een type gevonden, zie vorige post Click to expand... Hmm, bij telefoons word vaak de accuduur stukken minder als je bluetooth aan hebt heb ik gehoord...
LoX Well-Known Member 13 March 2007 #494 Ja klopt, bluetooth kost wel veel stroom maar moet je alleen wat vaker opladen
LoX Well-Known Member 13 March 2007 #495 Hans said: Ik kan nergens uit de review opmaken dat deze koptelefoon geschikt is voor een iPod? Click to expand... Nee maar er zijn wel bluetooth zendertjesvoor ipod..correct me if i'm wrong En die zijn heel duur;( Last edited: 13 March 2007
Hans said: Ik kan nergens uit de review opmaken dat deze koptelefoon geschikt is voor een iPod? Click to expand... Nee maar er zijn wel bluetooth zendertjesvoor ipod..correct me if i'm wrong En die zijn heel duur;(
Ruben De Generaal 13 March 2007 #496 LoX said: Nee maar er zijn wel bluetooth zendertjesvoor ipod..correct me if i'm wrong Click to expand... Hoe dat nou dan ? iPod heeft niet eens bluetooth ja ...
LoX said: Nee maar er zijn wel bluetooth zendertjesvoor ipod..correct me if i'm wrong Click to expand... Hoe dat nou dan ? iPod heeft niet eens bluetooth ja ...
Hans Officieel volwassen? 13 March 2007 #497 Dat vraag ik me dan af, hoe moet zo'n ding dan verbinding maken?
LoX Well-Known Member 13 March 2007 #498 zo dus http://electronics.howstuffworks.com/ces20059.htm Maar is dik over de honderd euro..nou dan maar een snoertje
zo dus http://electronics.howstuffworks.com/ces20059.htm Maar is dik over de honderd euro..nou dan maar een snoertje
Hans Officieel volwassen? 13 March 2007 #499 Afgezien van de prijs, dat zal dan toch uitsluitend met dat headsetje werken?