Ik heb shopping.com gemaild, kijken wat ze te zeggen hebben.
Ben ik de enige die de oordopjes met snoer zat is?
Systeemvereisten:
Voor het gebruik van AirPort 4.0-software voor beheer van het basisstation, toegang tot het internet via het draadloze netwerk en gebruik van AirTunes om muziek af te spelen, is het volgende vereist:
• Mac OS X versie 10.3 of hoger
• Een voor AirPort of AirPort Extreme voorbereide computer
• Windows XP of Windows 2000
• Pc met een door de Wi-Fi gecertificeerde 802.11b- of 802.11g-kaart
• iTunes versie 4.6 of hoger
Voor toegang tot het internet via het draadloze netwerk en het delen van een USB-printer is het volgende vereist:
• Mac OS X versie 10.2.7 of hoger
• Een voor AirPort of AirPort Extreme voorbereide computer
• Windows XP of Windows 2000
• Pc met een door de Wi-Fi gecertificeerde 802.11b- of 802.11g-kaart
Je kan dus met een windows machine erop.
Heeft er hier iemand toevallig ervaring met het aansluiten van een ipod video op een tv of andere externe bron. Ik wil hem in mijn auto hebben. Ik wil dus zowel de video op mijn scherm kunnen zien (dat is vrij simpel mogelijk), maar ik wil dus ook het menu zien wat je normaal op je scherm ziet. Is dit mogelijk>?
Hier wordt mij niet duidelijk uit of je er een zender bij moet kopen of dat deze al bij de oordopjes zit
http://www.icepod.nl/Heeft er hier iemand toevallig ervaring met het aansluiten van een ipod video op een tv of andere externe bron. Ik wil hem in mijn auto hebben. Ik wil dus zowel de video op mijn scherm kunnen zien (dat is vrij simpel mogelijk), maar ik wil dus ook het menu zien wat je normaal op je scherm ziet. Is dit mogelijk>?