Apple Talk

Status
Not open for further replies.
weet trouwens iemand waar ik mooie stijlvolle tassen voor mn macbook kan krijgen? ben bij de computer winkel geweest maar die zijn vaak te groot, mn macbook is maar 13 inch ofzo :P

Joost, hoe bevalt dat hele mac gebeuren?
Je had hiervoor toch gewoon Windows? Nooit meer terug na windows?

t is zeker wennen, en dat is het nog steeds. maar met behulp van het forum kom ik een heel eind. over een heleboel dingen ben ik super te spreken, zoals die interface voor muziek/films/dvds, die je met afstandsbediening kan bedienen :D gister kabeltje voor naar mn tv gekocht, en genieten maar!
wat ik eigenlijk het meeste mis is FTD, een programma om op nieuwsgroepen te posten. ohja en er is geen partypoker voor(alleen een web-based versie :P) En voor school is het vervelend dat er geen microsoft access is.
Verder nog niet echt nadelen, het is zeker wennen maar het werkt super :)

t is zeker wennen, en dat is het nog steeds. maar met behulp van het forum kom ik een heel eind. over een heleboel dingen ben ik super te spreken, zoals die interface voor muziek/films/dvds, die je met afstandsbediening kan bedienen :D gister kabeltje voor naar mn tv gekocht, en genieten maar!
wat ik eigenlijk het meeste mis is FTD, een programma om op nieuwsgroepen te posten. ohja en er is geen partypoker voor(alleen een web-based versie :P) En voor school is het vervelend dat er geen microsoft access is.
Verder nog niet echt nadelen, het is zeker wennen maar het werkt super :)

Ik hoorde dat je bij partypoker.net wel kunt downloaden voor Mac..

En kijk eens naar http://www.panic.com/unison/
of MacPAR voor programma's om op nieuwsgroepen te posten..

Ik kom er net dus achter dat er na 3 weken al een dooie pixel in mijn laptopscherm zit :(. Weet iemand of ik hier wat mee kan?

Ik hoorde dat je bij partypoker.net wel kunt downloaden voor Mac..

En kijk eens naar http://www.panic.com/unison/
of MacPAR voor programma's om op nieuwsgroepen te posten..

thanx, die pp link kan nooit al lang bestaan, heb er 2 weken terug nog naar gekeken :D
macpar heb ik er al op, en ik gebruik igrabnews om te downloaden. echter met ftd kon je zo makkelijk zoeken, en als je geen inspiratie had kon je gewoon wat scrollen, stond altijd wel wat leuks..

Vandaag de Ipod Shuffle 2G besteld.
Ding in me handen gehad en hij is echt relakst.
Lekker klein en praktisch voor tijdens het sporten!

Je hebt wel speciale versies van msn waarmee je wel kunt cammen, kan er zo even niet op komen, maar heb het zelf ook een tijdje gebruikt.

Status
Not open for further replies.
Back