Apple Talk

Status
Not open for further replies.
Klasgenootje van me had dus Leopard voor 10 euro zei die, omdattie zn macbook na 1 oktober had aangeschafd ofzo, en die CD was voor 1 Apple. Ik heb het nu gewoon op mijn macbook geinstalleerd, geen problemen volgens mij. De front-row is anders, de dock, en nog paar dingen, maar mn macbook is wel langzamer geworden met opstarten en afsluiten

Klasgenootje van me had dus Leopard voor 10 euro zei die, omdattie zn macbook na 1 oktober had aangeschafd ofzo, en die CD was voor 1 Apple. Ik heb het nu gewoon op mijn macbook geinstalleerd, geen problemen volgens mij. De front-row is anders, de dock, en nog paar dingen, maar mn macbook is wel langzamer geworden met opstarten en afsluiten

Nja, het is een gentlemens agree. Heb het ook voor 10 euro kunnen kopen. omdat mijn macbook gestolen was de dag voor launch van leopard. en Dag ernaa een macbook pro gekocht! Zelfs moest ik er 129 euro aan geven zou ik het doen, het is geen windows wat vol fouten zit. OSX is gewoon netjes en foutloos.
Andere software betaal ik niet voor.

BL_Coolfeet_STR01.jpg

http://www.bluelounge.com/coolfeet.php

Dit kwam ik vandaag tegen @ apple store. Heb het meegenomen en het is gewoon zo simpel als het geweldig is. Typt veel relaxter en ziet er nog eens vetjes uit. Ik kan het echt iedereen aanraden!

Edit//
2052306867_c2e098755a.jpg

Goed makkelijk idd, ik heb al snel dat mijn macbookje begint te koelen wat een herrie is dat. Heb nu een zelf fabricage iets eronder liggen.

Meegedaan aan een prijsvraag :

Win je nog zo Ipod Shuffle ook :X

522890906

Geinig dingetje , kan veel muziek op

Alleen beetje jammer dat je geen accu status of welk nummer je hoord kan zien.

Maar ja je weet wat ze zeggen : "Je mag een dood paard niet in de bek schijten" :P

nu kwam ik dus dit tegen van MonsterCable :

cordless-earphones-shuffle.jpg

Iemand ervaring mee ?

Het staat allemaal een beetje in de steigers nog, maar met een beetje geluk ben ik binnen een korte tijd Apple Premium Reseller ;) :P

vandaag de nieuwe nano gekocht met 8 gb geheugen :)
nu ff kijke hoe alles werkt :P

Eergister ook de nieuwe nano gekocht alleen de 4 gig versie. Alleen krijg ik er geen filmpjes op want die moeten in mp4 formaat zijn ofzo en zo'n convert programma snap ik niet :W

Vind het wel een relaxt apparaat verder moet ik zeggen :)

ja voor films download ik met limewire op de zoekterm: ipod , of iphone

dan krijg je vanzelf allemaal dingen met mp4

ik heb itunes ook wel is iets laten converteren, maar toen was het geluid weg dus dat vond ik ook maar niks :P

Eergister ook de nieuwe nano gekocht alleen de 4 gig versie. Alleen krijg ik er geen filmpjes op want die moeten in mp4 formaat zijn ofzo en zo'n convert programma snap ik niet :W

Vind het wel een relaxt apparaat verder moet ik zeggen :)

Voor het converteren moet je 'handbrake' gebruiken. Echt fijn programmatje, hebben ze mij ook aangeraden @ apple store :)

En hierboven die steun is zo te zien eigenlijk bedoeld voor betere koeling van het notbook :!

Naja, zoals ik het zeg :) Echte details kan ik er verder nog niet over uit laten, maar zoals het nu staat ben ik binnen een korte dus reseller :) M'n huidige baan wordt overgenomen door een Apple-man, welke dus deze hele tak aan mij gaat overlaten :) :P Dus ja, gewoon m'n eigen zaak dus, maar dan onder een andere naam ;) :P

Ik wil een MacBook gaan kopen, maar zit nog een beetje te twijfelen of ik de pro zal nemen of niet...

Als ik de pro neem zal het die worden met:
15,4 inch
2,4 Ghz
2gig werkgeheugen

Die normale zal dan worden met:
2,2 Ghz
2gig werkgeheugen

Plus punten Pro dat ie er ook vet uitziet, iets grotere resolutie en ietsie sneller?

Maar pluspunten voor normale MacBook vind ik dat ie 13 inch is en dus lekker klein en licht...

Nou vroeg ik me alleen af of je het erg merkt kwa snelheid en videokaart?

Ik werk nu met een fujitsu siemens met:
1,6 Ghz
1gig werkgeheugen en een kut videokaart..

Er moet veel mee ontworpen worden en af en toe miss wat 3d...

Dus wat raden jullie aan? :P Ik vind zelf de normale MacBook vet en vind de prijs ook wat leuker dan de Pro..

Ohja en nog iets.. hoe zit het met een extra extern scherm aan de normale macbook? Kan die dan wel een grotere resolutie aan?

Ik zou zelf voor die MBP gaan, omdat die toch iets krachtiger zou zijn. Daar krijg je later nooit spijt van (er vanuit gaande dat je hem een aantal jaar zou gebruiken). Wat je als voordeel geeft bij de MB dat hij zo licht is, daar zou ik ook waarde aan hechten. Ik weet niet hoe vaak je hem mee moet slepen, maar een hoe minder gewicht hoe lekkerder natuurlijk. Zoek anders eens het verschil tussen het gewicht op.

Het gewicht schijnt nog niet eens zo heel erg te schelen, maar de maat natuurlijk wel...

MBP neemt duidelijk veel meer ruimte in beslag en de MB kun je zo in je tas flikkeren... Ik versjouw mijn laptop meerdere malen per dag. Verder gebruik k hem ook vaak op mijn schoot en dan is een 13 inch toch wat makkelijker.

Maar wat je zegt MBP is wat krachtiger, maar ik vind 1000 euro verschil wel veel. Daarom twijfel ik nogal

Status
Not open for further replies.
Back