Apple Talk

Status
Not open for further replies.
Dan zou ik toch voor die MB gaan als ik jou was. Die is gewoon ideaal om mee te reizen! En als je die 1000 euro niet te besteden zou hebben is de keus ook makkelijk gemaakt. Je kunt eventueel nog uitbreiden met een extra schermpje, als je er last van zou krijgen dat je een redelijk klein scherm hebt op je laptop.
Ik heb nu een 17" en ik kom er nu achter dat zo'n kleine toch wel iets handiger is, maar daar doe je niets aan.

Zowel gewicht als afmetingen maken bij een MBP en Mb niet veel uit. Ik ben voor de MBP gegaan omdat ik onder andere helemaal scheel werd van dat glanzende scherm op een MB.

Ik heb nu ook een 15,4 inch met glanzend scherm... je word er idd soms wel een beetje gek van...

Ik heb die 1000 euro op het moment nog niet te besteden... daarom twijfel ik zo, omdat ik er geen zin in heb dat ik over een tijdje toch de pro wil... :+

Ik heb nu ook een 13" MB. Ik doe er geen speciale dingen op, maar ben er echt heel erg over te spreken :).

Ik neem hem ook elke dag mee naar school, ik heb er gewoon alles op staan voor school. En moet hem dus ook vaak sjouwen van lokaal naar lokaal, en dan is 13" echt ideaal.

Ik weet niet of jij echt speciale dingen van plan bent als je er een zo kopen?

Trouwens hoe krijg je puntjes op de i, en streepjes op de e enz. :D?

wtf, zet net ipod uit terwijl aangesloten aan pc. nu geen leven nix meer in te krijgen :S

weet iemand wat dit kan zijn?
betreft nieuwste gen. nano 8gb

Ik heb nu ook een 13" MB. Ik doe er geen speciale dingen op, maar ben er echt heel erg over te spreken :).

alt + u is puntjes
alt + e is streepje
alt + knop naast l-shift en de Z is streepje andere kant op.

ü é è :+

Ik neem hem ook elke dag mee naar school, ik heb er gewoon alles op staan voor school. En moet hem dus ook vaak sjouwen van lokaal naar lokaal, en dan is 13" echt ideaal.

Ik weet niet of jij echt speciale dingen van plan bent als je er een zo kopen?

Nou ik ga er veel mee ontwerpen, dus vaak photoshop, illustrator, indesign flash en wat 3d dingen af en toe... Er gaat ook wel wat video mee gedaan worden, maar niet extreem..

En natuurlijk verschillende programmas tegelijk draaien...

Maar ga denk nog even doorsparen voor MBP, als ik nu al zo twijfel over de MB kan ik het beter gewoon goed doen :P

Nou ik ga er veel mee ontwerpen, dus vaak photoshop, illustrator, indesign flash en wat 3d dingen af en toe... Er gaat ook wel wat video mee gedaan worden, maar niet extreem..

En natuurlijk verschillende programmas tegelijk draaien...

Maar ga denk nog even doorsparen voor MBP, als ik nu al zo twijfel over de MB kan ik het beter gewoon goed doen :P

Dan zou ik inderdaad even doorsparen :).

ja voor films download ik met limewire op de zoekterm: ipod , of iphone

dan krijg je vanzelf allemaal dingen met mp4

ik heb itunes ook wel is iets laten converteren, maar toen was het geluid weg dus dat vond ik ook maar niks :P

daar had ik dus ook last van, dan converteer ik het met itunes, krijg ik geen geluid :S

Ik zal eens gaan zoeken op limewire naar ipod

Ik heb een Apple Imac, maar ben de std. layout zat.
Ik heb al wat lopen zoeken in torrents en google maar kom er niet echt uit hoe en waar ik moet zoeken :P

Dus weet iemand waat ik andere layouts kan downloaden ?

(Met layout bedoel ik de std. buttons etc etc)

Status
Not open for further replies.
Back