Ik heb nu 8 maanden een macbook 13" en het bevalt me prima!
Tot nu toe eigenlijk helemaal geen gezeik mee gehad. Het is idd plug en play je zet hem aan het wijst zich eigenlijk allemaal vanzelf.
Wat studentenkorting betreft, als je hem op internet besteld (www.apple.com) krijg je geloof ik een 3% korting op de aanschafprijs, btw moet je wel gewoon betalen.
Ik weet zeker dat mijn volgende laptopje weer een macbook wordt, ik heb een intel processor en heb dus de mogelijkheid om windows erop te draaien alhoewel ik dit niet momenteel niet gebruik.
Ennuh, word, powerpoint en excel for mac heb ik wel voor je
Als je nog wat vragen hebt of wat foto's oid wil zien moet je het hier maar even laten weten
ooi!
Gebruikt iemand van jullie Bootcamp of Parralels? Ik weet niet of het noodzaak is om dit te hebben? Als ik een verslag van een klasgenoot via de mail wil openen en dit is een Word bestand kan ik dat toch gewoon als ik Mac office heb?
Oké relaxed! Ja als ik Word, Excel en Powerpoint erop heb staan ben ik al blij, al zou Frontpage ook erg handig zijn ik heb alleen geen idee of dit er is voor Mac?
Maar ik ga er maar is werk van maken. En PM je wel tegen die tijd over Office, thnx alvast:*.
Geen probleem mocht je vragen hebben kan je me altijd pm'enEn over frontpage, ik weet niet of dat bestaat voor mac. Maar er is vast wel een vergelijkend iets
Ik zal even kijken hoe ik office het makkelijkst kan sharen :+
ooi
Geen probleem mocht je vragen hebben kan je me altijd pm'enEn over frontpage, ik weet niet of dat bestaat voor mac. Maar er is vast wel een vergelijkend iets
Ik zal even kijken hoe ik office het makkelijkst kan sharen :+
ooi
Er wordt toch een 30 dagen trail bijgeleverd... Je moet het dan zelfs niet meer instaleren. Gewoon de code vanop het "doosje" intikken
Ik niet
Let trouwens even op dat de goedkoopste Macbook geen brander heeft. Op de school shop van apple kan je nog een 6% koring krijgen oid. Ik kan je wel wat vertellen over APP, maar je geeft aan dat je te lui ben om te zoeken. Dus zeg ik er niets over. :+