Apple Talk #3

Status
Not open for further replies.
Eigenlijk vind ik reparatie niet zo erg. Het logicboard is vervangen voor een kleinigheidje (fout in de GPU, dat Nividea heeft toegegeven) dat bij het terugkomen uit slaap stand soms voor problemen zorgte. De technische levensduur wordt toch alleen maar verlengd.
 
nu COD MF2 aan het downloaden. Ben heel benieuwd of m'n MBP dat leuk gaat vinden :D
(het spelen uiteraard, het downloaden boeit 'm niet zoveel :+)
 
Zojuist een MobileMe-account aangemaakt.
Werkt toch wel relaxt icm. macbook/iphone :)

Zijn hier mensen die Adium gebruiken?
Hoe krijg ik mn contacten uit MSN overgezet naar Adium?

Gebruikte tot nu toe altijd MSN messenger, maar wil Adium gebruiken.
 
Last edited:
Ik heb wat problemen met mijn mac-pro. Het onderstaande onderdeel is kapot, kan ik die ergens nieuw krijgen?




































Stanacol%20Bond%20compressor%20groot.jpg
 
Zojuist een MobileMe-account aangemaakt.
Werkt toch wel relaxt icm. macbook/iphone :)

Zijn hier mensen die Adium gebruiken?
Hoe krijg ik mn contacten uit MSN overgezet naar Adium?

Gebruikte tot nu toe altijd MSN messenger, maar wil Adium gebruiken.

Euhmmm. Via Adium inloggen op je MSN account? :eek: Probeer het is!
 
Ik heb sinds een weekje een probleem met mn Iphone 3GS..
De batterij staat het ene moment op (bijv) 50 %, en dan ineens geeft hij aan dat de batterij leeg is. Wanneer ik hem aan doe geeft hij aan dat hij aan het stroom moet. Hang ik hem aan de oplader, doe vervolgens de iphone weer aan en springt hij weer terug naar 50%.

Een half uur geleden stond de batterij nog op 66%, en nu maar op 14%, ik zie de procenten gewoon weg tikken..

Behoorlijk irritant want van de week ging mn wekker dus niet eens af omdat hij snachts zo snel is leeggelopen :X

Iemand ervaring met dit probleem? Of ergens een keer wat van gehoord?


/edit

Hij stond op 14%, reset net de iphone en hij schiet weer naar 65%. Probleem dus (tijdelijk) verholpen maar kan dus ieder moment weer gebeuren :?
 
Reset iPhone
In some cases, simply resetting the iPhone can resolve signal strength issues. Hold down the home and sleep buttons simultaneously until you see the white Apple logo, indicating that your iPhone has restarted.

This procedure can right a faulty battery indicator and eliminate applications that have hung or are otherwise improperly chewing battery.


*google*
 
Daar was ik dus inmiddels ook achter, zie de vorige post :p
Vind het alleen beetje raar dat ik het nu al voor de 3e keer deze week heb, waarvan 2 x snachts dat hij gewoon leeg is gelopen. Daarvoor heb ik er nooit problemen mee gehad.
Zal na het weekend wel ff langs de mac store gaan
 
Daar was ik dus inmiddels ook achter, zie de vorige post :p
Vind het alleen beetje raar dat ik het nu al voor de 3e keer deze week heb, waarvan 2 x snachts dat hij gewoon leeg is gelopen. Daarvoor heb ik er nooit problemen mee gehad.
Zal na het weekend wel ff langs de mac store gaan

Dat stond er nog niet op 't moment dat ik m'n post plaatste ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top