This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
Damn ik ben nu hard aan het twijfelen over de mac book pro

Enige nadeel van dat ding is dattie duurder is, en kwa videokaart ga ik er achteruit op

Twijfels twijfels :X

Maakt niet zoveel uit denk ik, die OS hoeft gaat niet heel veel kosten + dat wanneer er zoiets gebeurd en je net een nieuwe apple hebt je het er toch nog wel eens gratis bij kunt krijgen..

Voor die 29 dollar zou ik hem lekker nu al kopen

Maakt niet zoveel uit denk ik, die OS hoeft gaat niet heel veel kosten + dat wanneer er zoiets gebeurd en je net een nieuwe apple hebt je het er toch nog wel eens gratis bij kunt krijgen..

Voor die 29 dollar zou ik hem lekker nu al kopen

Toevallig las ik gisteren idd dat hij 8 euro zou moeten gaan kosten, als je nu al een mac koopt. Naja eerst maar eens mijn laptop verkopen en de proefwerkweek achter de rug brengen, heb nu mijn laptop nog hard nodig dus

Hier de eerste problemen met 3.0 op de iPhone.. ben slecht/niet te bereiken en smsjes kunnen ze ook niet meer naa rme versturen. Uitgaande gesprekken + smsjes gaan prima :S

Hier de eerste problemen met 3.0 op de iPhone.. ben slecht/niet te bereiken en smsjes kunnen ze ook niet meer naa rme versturen. Uitgaande gesprekken + smsjes gaan prima :S

Ik heb nog geen problemen? Of ben ik nog niet gebeld of gesmst in de tussentijd? :+
Uitgaand iig wel, gaat prima.. Ga het eens testen..

Volgens mij een eerste bug ontdekt..

Mijn battery indicator rechts bovenin zei dat mijn batterij vol was.. en toen viel mijn iPhone ineens uit omdat de batterij leeg was :?

Hangt nu aan mijn laptop en inderdaad batterij was leeg..
Dus die indicator is een beetje van slag.. misschien is het nu wel beter.. don't know

Ik heb dus een tijd geleden een Time Capsule aangeschaft. En het idee was om al mijn muziek op mijn Time Capsule te zetten, zodat de harde schijf van me Macbook niet zo vol zou zitten.

Nu heb ik het al een keer geprobeerd. Alles op de Time Capsule gezet (duurt heel lang), en het werkte op zich wel oké, Itunes openen, bibliotheek selecteren, maar dan moest hij elke keer al die nummers gaan laden en het duurde gewoon heel lang voordat mijn bibliotheek geleden was, heel irritant.

Tweede punt was als ik ging scrollen om op zoek te gaan naar een nummer ging dit heel erg haperig, ook irritant. En wat helemaal lang duurde was als ik een nummer/ album had gedownload, sleepte ik hem naar mijn bibliotheek, (die hem dan weer automatisch in mijn map Itunes music zette) en Itunes gaat dan de nummers analyseren, en die duurde echt niet normaal lang, zeker 2 á 3 minuten per nummer :|.

Ik heb nu verbinding met mijn Time Capsule via WiFi, dat is geloof ik iets trager dan via kabel, maar dan nog. Is er misschien een mogelijkheid dat dit allemaal sneller kan? Of gaat mijn plannetje gewoon niet door...?

Eindelijk mn iPhone die ik aan mn studie in Budapest heb overgehouden werkend gekregen, met 3.0 uiteraard

Ik vind mijn iphone trager geworden sinds 3.0. Simpel voorbeeld: het versturen van smsjes heeft ie even bedenktijd nodig om tot versturen over te gaan..

Welk programma gebruiken jullie om muziek op een CD te zetten vanaf je imac ?
Want vanaf itunes gaat het niet, en had 1 prog. maar toen spacede me imac :+

Status
Not open for further replies.