Ik heb dus een tijd geleden een Time Capsule aangeschaft. En het idee was om al mijn muziek op mijn Time Capsule te zetten, zodat de harde schijf van me Macbook niet zo vol zou zitten.
Nu heb ik het al een keer geprobeerd. Alles op de Time Capsule gezet (duurt heel lang), en het werkte op zich wel oké, Itunes openen, bibliotheek selecteren, maar dan moest hij elke keer al die nummers gaan laden en het duurde gewoon heel lang voordat mijn bibliotheek geleden was, heel irritant.
Tweede punt was als ik ging scrollen om op zoek te gaan naar een nummer ging dit heel erg haperig, ook irritant. En wat helemaal lang duurde was als ik een nummer/ album had gedownload, sleepte ik hem naar mijn bibliotheek, (die hem dan weer automatisch in mijn map Itunes music zette) en Itunes gaat dan de nummers analyseren, en die duurde echt niet normaal lang, zeker 2 á 3 minuten per nummer :|.
Ik heb nu verbinding met mijn Time Capsule via WiFi, dat is geloof ik iets trager dan via kabel, maar dan nog. Is er misschien een mogelijkheid dat dit allemaal sneller kan? Of gaat mijn plannetje gewoon niet door...?